18 Ağustos Sınavı Hatalı Olduğunu Düşündüğünüz, Itiraz Edilmesi Gereken Sorular

Konu, 'İş Güvenliği Uzmanlığı Sınav Tartışmaları' kısmında Emre YİĞİTARSLAN tarafından paylaşıldı.

Sayfayı Paylaş

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Bianegro

    Bianegro Guest




    bu soruyu ben 3-4 yaptım..fakat iptal olursa kafayı çizerim..olmasın da iptal..çünki bunların belli iptal kotaları olacaktır..8 tane iptallik varsa kafalarından seçecekler 3-4 tane yayımlayacaklar..çok büyük tahmin ediyorum:D



     
  2. yasiner

    yasiner TÜİSAG Üyesi



    BİDE ŞUNU AÇIKLIĞA KAVUŞTURAN OLDUMU
    6331 ç-) bendinde çalışan istihdam etmeksizin kendi nam ve hesabına
    YA ÇALIŞAN İSTİHTAM EDİYORSA ?
    BİZ MÜMEMCİMMİYİZ SÖLEMESİ GEREKMİYORMUYDU
    YOKSA SORUNUN TARTIŞMASI YOKMU ?



     
    Fatma ertan bu yazıya teşekkür etti.
  3. Bianegro

    Bianegro Guest


    kesinlikle çalışan istihdam etmeksizin yahut çalışan istihdam ederek ibaresini kullanmaları gerekirdi..bu soru iptal olması gerekir..samimi söylüyorum bu soruyu doğru yaparken zorlanmadım fakat vicdanen iptaldir

     
    Fatma ertan bu yazıya teşekkür etti.
  4. orkun kocabıyık

    orkun kocabıyık TÜİSAG Üyesi

    1 ve 2 ye katılıyorum.
    puko sorusundada sık değişikliği olabilir c seceneği cevabı sağlıyor
    notron ve gaz olçümleri kesin iptal edilmesi gerekiyor.
    3- 4 m sorusunada katılıyom.
    iskele ve kaza seplerine katılmıyorum.
    bunlara ek olarak 2 yada 3 tanede yururlukte olmadıgı halde sordukları sorulardan yapacaklar gibi geliyo bana.
    2 yada 3 adet şık değişikliği.
    4- yada 5 adet soru iptali ile kurtarırlar diye düşünüyorum.
    inşallah herkezin işine yarayan soruları iptal ederler.



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
    emsalsiz_ ve Doğan Hasanoğlu bu yazıya teşekkür etti.
  5. Sorgulayan Adam

    Sorgulayan Adam TÜİSAG Üyesi

    Benim de yanlış cevabı işaretlediğim bu soruyu iptal ettirebilcek tek dayanak, herhangi bir yazılı mevzuatta böyle bir bilginin olmaması... Ancak orada yazan bilgilerin evrensel norm olarak kabul gören bilgiler olduğu iddası üzerine savunma yapabilirler. Bu durumda hiçbir şey idda edilemez. Zira orada yazılan 4 şık da kaynak işlerinde gereklilikler başlığı altında OSHA dökümanlarında bulunabilir. Zaten birileri oradan çevirip bunalrı madde halinde dergi makalesinde yayımlamış.

    Bakanlık geçmiş yıllarda da sorularda yaptığı etik olmayan bir yola başvurmuştur. Bir şıkkın başına veya sonuna zorunluk anlamına gelen bir ifademutlaka) koyarak o şıkkı yanlış hale getirdiğine inanıp, sınava giren adayın bu değerlendirmeyi yapmasını beklemiştir.

     
  6. Bunun tartışması oldu. Kendi nam ve hesabına sözünün tek başına bir anlamı yok. Bir kapitalist yanında 10.000 işçi çalıştırsa da kendi nam ve hesabına çalışır. Başkasının nam ve hesabına çalışmaz.

    Ama sanırım bu vurguyla İSG kapsamına girmeyen "kendi emeğiyle çalışan berber" vurgusu yapılmış. Doğru mu, değil. Ama bunu diğer şıkları da göz önüne alarak anlamamız gerekir miydi Evet..

    Soru sıkıntılı ama iptal olmaz.



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
  7. Bianegro

    Bianegro Guest


    şimdi..çalışanların eğitimi yönetim sistemleri nin uygulama modunda kullanıldığı gibi puko döngüsünün uygulama aşamasında da yer alır..aynı zamanda planların hazırlanması c şıkkı...ve risklerin değerlendirilmesi de uygulama aşamasında yer alıyor..fakat mevcut risklerin analizi puko döngüsünün planlama aşamasında kurulu gözüküyor..incelediklerime göre a b c şıkları aynı kategori içerisinde bulunduğundan iptal edileceğini düşünüyorum..

     
  8. Bianegro

    Bianegro Guest


    işte koray bey ..siz bana yönelttiniz..nasıl oluyor da hataya açık soruları doğru yaptınız die..ben de sizin gibi düşünerek diğer şıkların alakasızlıklarına bakarak neticeye ulaştım..bu isg mantıksızlığı deil ki

     
  9. adnan tan

    adnan tan TÜİSAG Üyesi

    Arkadaşım sen her cevabında soruyu doğru yapıp yapmadığını belirtmek zorundamısın. Tamam çok iyi çok adil bir insansın bravo.

     
  10. Bianegro

    Bianegro Guest


    napabilirim sorulara adilce yaklaşım dedim tepki topladım..dediler ki sen doğru yaptın itiraz edilmesini istemiyorsun dediler..ben de neyi doğru neyi yanlış yaptığımı açıklamak hissine kapılıyorum

     
  11. Hataya açık demedim.. Yanlış soruyu doğru yapmak nasıl oluyor dedim. Bu soru yoruma izin veren bir soru.

     
  12. orkun kocabıyık

    orkun kocabıyık TÜİSAG Üyesi

    valla puko sorusu için benim işime gelen iptal ama kurstan hocalarla falanda görüştük onlarda c seçeneği sartı sağlıyo falan dediler şık değişikliği olursa işime yaramıyo :D dedim hocalara onlarda malesef dediler.

     
  13. yasiner

    yasiner TÜİSAG Üyesi

    BEN İŞARETLEMEDİM HEMDE BİLE BİLE BU OLAMAZ DEDİM ÇALIŞANI VARMI YOKMU BİLMİYORUM DEDİM VE FINDIK İŞÇİSİNDE SAYI VERİLMESİ GEREKİR DİE DÜŞÜNDÜM
    SORUNUN HATASI YÜZÜNDEN KAYNAKLANMIYORMU BEN 10 TANE BİLDİRİMDE BULUNDUM İLKİ BU

     
  14. ömer hakan köken

    ömer hakan köken TÜİSAG Üyesi

    SAYIN ARKADAŞ....MERİ KANUNLAR DİYOR..BAKANLIK...İPTAL / YÜRÜRLÜKTEN KALDIRILANLARDAN SORUYOR....ÇÜNKÜ ,BAKMIYOR .AMCALAR SORULARA NE SORUYORUZ DİYE BİR, İKİ...FALAN TÜZÜK ,FALAN KANUN VB. DİYE SORU DA GEÇMİYORSA..İSG UZMANI OLACAK ADAMIN GENEL BİLGİSİNE...GEÇERLİ OLAN.....İSPATI YAZILI OLARAK ..YANİ KAYNAKLARA DAYALI ..CEVAPLAR...DOĞRUDUR....MESALA HASTA BİNA SORUSUNDA...AZ AKILLI BİR BEYİN EKSİK VE YANLIŞ YAPTIĞI ALINTI DOĞRU CEVAP KABUL EDİLMİŞTİR.SAYIN BAKANLIK TARAFINDAN OYSA www.mmo.org.tr ve benzeri tüm resmi gerçek kaynaklarda DOĞRUSU VAR.EĞER MAHKEME OLSA VEYA GERÇEKTEN SAVUNULABİLSE BU SORU KESİN İPTADİR.BAKANLIK ASETİLEN KAYNAĞI TEK ÇEŞİT ODA 1970'LERDEKİ USULDE YAPILIR SANAN.....GERÇEKTE ASETİLEN KAYNAĞI 2 TÜRLÜ YAPILIR...1'DE ASETİLEN ÖNCE 2 'DE OKSİJEN ÖNCEDİR.....2013'DE YENİ TEKNOLOJİ OLAN ..ÖZELLİKLE OKSİJEN ÖNCE OLAN KULLANILMAKTADIR.....MEB .ŞU ANDA ÇOCUKLARA EĞİTİMDE BU İKİNCİ YANİ OKSİJEN ÖNCE OLANI ÖĞRETMEKTEDİR.OKULLARDA....KALDIRILMIŞ..1970'Lİ YILLARIN TÜZÜĞÜNE DAYANARAK Kİ...SORU GENEL BİLGİ SORUSUDUR..FALAN TÜZÜK DENMEMİŞTİR....ASETİLEN ÖNCE DENMEKTEDİR...OYSA SORUDA 2 ADET DOĞRU ŞIK VARDIR....ADI ÜSTÜNDE ÇALIŞMA.....BAKANLIĞI:D

     
    Doğan Hasanoğlu bu yazıya teşekkür etti.
  15. Bianegro

    Bianegro Guest

    şıkların arasından en yanlış olanını tahmin ederek ve yaptıkları hataları eksiklikleri tahmin ederek" he demek ki şunu yazmak istemişler fakat eksik olmuş " metoduyla

     
  16. ömer hakan köken

    ömer hakan köken TÜİSAG Üyesi

    SAYIN ARKADAŞ....MERİ KANUNLAR DİYOR..BAKANLIK...İPTAL / YÜRÜRLÜKTEN KALDIRILANLARDAN SORUYOR....ÇÜNKÜ ,BAKMIYOR .AMCALAR SORULARA NE SORUYORUZ DİYE BİR, İKİ...FALAN TÜZÜK ,FALAN KANUN VB. DİYE SORU DA GEÇMİYORSA..İSG UZMANI OLACAK ADAMIN GENEL BİLGİSİNE...GEÇERLİ OLAN.....İSPATI YAZILI OLARAK ..YANİ KAYNAKLARA DAYALI ..CEVAPLAR...DOĞRUDUR....MESALA HASTA BİNA SORUSUNDA...AZ AKILLI BİR BEYİN EKSİK VE YANLIŞ YAPTIĞI ALINTI DOĞRU CEVAP KABUL EDİLMİŞTİR.SAYIN BAKANLIK TARAFINDAN OYSA www.mmo.org.tr ve benzeri tüm resmi gerçek kaynaklarda DOĞRUSU VAR.EĞER MAHKEME OLSA VEYA GERÇEKTEN SAVUNULABİLSE BU SORU KESİN İPTADİR.BAKANLIK ASETİLEN KAYNAĞI TEK ÇEŞİT ODA 1970'LERDEKİ USULDE YAPILIR SANAN.....GERÇEKTE ASETİLEN KAYNAĞI 2 TÜRLÜ YAPILIR...1'DE ASETİLEN ÖNCE 2 'DE OKSİJEN ÖNCEDİR.....2013'DE YENİ TEKNOLOJİ OLAN ..ÖZELLİKLE OKSİJEN ÖNCE OLAN KULLANILMAKTADIR.....MEB .ŞU ANDA ÇOCUKLARA EĞİTİMDE BU İKİNCİ YANİ OKSİJEN ÖNCE OLANI ÖĞRETMEKTEDİR.OKULLARDA....KALDIRILMIŞ..1970'Lİ YILLARIN TÜZÜĞÜNE DAYANARAK Kİ...SORU GENEL BİLGİ SORUSUDUR..FALAN TÜZÜK DENMEMİŞTİR....ASETİLEN ÖNCE DENMEKTEDİR...OYSA SORUDA 2 ADET DOĞRU ŞIK VARDIR....ADI ÜSTÜNDE ÇALIŞMA.....BAKANLIĞI:D

     
  17. Bianegro

    Bianegro Guest


    evet ..bizim kurumumuz da c şıkkını dğru olarak gösterdiler fakat bu beceriksizler doğru şıkkı bulamazlar direk iptal ederler:D

     
  18. adnan tan

    adnan tan TÜİSAG Üyesi

    Gözümden kaçan birşey olmuş. Kalıtsal ve sosyal çevre ne demek bilen var mı. Sosyal çevreyi anladık da kalıtsal çevre nasıl oluyor. Kalıtsal özellikler ve sosyal çevre mi demek istemişler. Pek gündeme gelmedi sanırım bu soru.

     
  19. Bianegro

    Bianegro Guest


    şimdi ..oradaki kalıtsalın manasını çıkaramıyorum fakat sabit çevre makinelerin tehlikesi merdiven kenarlarında takılmaya müsait bidonlar gibi..bu şekilde tahmin ediyorum

     
  20. adnan tan

    adnan tan TÜİSAG Üyesi

    B
    Bence kişinin kalıtsal özelliklerini kastetmişler ama birçok soruda olduğu gibi manasız bir cümle oluşturmayı başarmışlar.

     
  21. mülayim helva

    mülayim helva TÜİSAG Üyesi

    tüzüğe göre hava hacmi 4 m yukarısı hesaba katılmaz bu 5 m ile çelişiyor asıl tutamak bu

     
Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş



Yandex.Metrica