18 Ağustos Sınavı Iptal Olan Ve Cevabı Değişen Sınav Soruları Açıklandı

Konu, 'Süresi Dolmuş Konular' kısmında alilevent tarafından paylaşıldı.

Sayfayı Paylaş

  1. SAİT_UCAR07

    SAİT_UCAR07 TÜİSAG Üyesi



    Bu son hali, yani iptal edilen ve değiştirilen soruların sonuca yansıtılmış hali.



     
  2. lanope

    lanope TÜİSAG Üyesi



    İptallerle 69 beklerken 66 geldi 3 sorudan da emin değildim yanlış diye hesap ettim "ilk sınavdan 68 aldım bundan 66 aldım
    Çocuğumun doğumgünü bugun hediye alıcak param yok işim de yok tek umudum buydu
    Kahroluyorum
    Allahım sen yardım et



     
  3. Atarlı gülestan

    Atarlı gülestan TÜİSAG Üyesi

    açıklandı arkadaşlar

     
  4. Kaan SAKA

    Kaan SAKA TÜİSAG Yönetici Admin

  5. Tolga_YILMAZ

    Tolga_YILMAZ TÜİSAG Üyesi

    kesinlikle öyle =)

    haraç da değil artık bu ayıp olmuş ama ne yazıkki yapacak bişey yok. sınavı geçenler seve seve vermek zorunda bu ayıbı. 355TL ayıptır...



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
  6. Atarlı gülestan

    Atarlı gülestan TÜİSAG Üyesi


    evet yaa bende aynı durumdayım okuyucuda bi problem mi oldu ya da bu iptal 9 soru okumaya yansımadı mı??

     
  7. Atarlı gülestan

    Atarlı gülestan TÜİSAG Üyesi


    kaan bey iptal sorularının bu sınav sonucuna yansımamış olma durumu olabilir mi? bu konu hakkında bi bilginiz var mı?



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
  8. Gamze

    Gamze TÜİSAG Yönetim Yardımcısı Yönetim Yardımcısı

  9. Yojimbo

    Yojimbo TÜİSAG Üyesi

    Aynı durumdayım sizinle. Ne yapmalıyız bu konuda?

     
  10. gözde t.

    gözde t. TÜİSAG Üyesi

    iptalleri de ekleyince 80 hesapladım.. Ve 80 le de geçtim..Geçen arkadaşlara tebrikler, kalan arkadaşlara da bundan sonrası için başarılar dilerim...

     
  11. Gökhan Çavuş

    Gökhan Çavuş TÜİSAG Üyesi

    69 doğrum vardı 1 sorum şüpheliydi ve 70 almışım. İnanamıyorum geçtiğime. Kalan için üzüldüm. İnşaallah iptal olan başka sorular da olur da onlar da geçer.

     
    Ali Üstün bu yazıya teşekkür etti.
  12. yagmurceylin001

    yagmurceylin001 TÜİSAG Üyesi

    Bi daha mi sınav mi... tovbeler olsun devlete sadakamiz olsun

     
  13. dogan duran

    dogan duran TÜİSAG Üyesi

  14. sisko

    sisko TÜİSAG Üyesi

    kesinlikle bir sıkıntı var 69-70 beklerken 63 aldım yok artık
    Acaba iptalleri saymadılarmı gerçekten büyük sıkıntı

     
  15. dogan duran

    dogan duran TÜİSAG Üyesi

    72 bekliyordum 72 aldım sanırım. iptal edilen sorulardan 4 tanesi bende doğruydu. onlar iptal edilince soru başına düşen puan arttığı için tekrar 72 aldım sanırım iptal edilen sorular puanlara dağıtılmış.

     
  16. Tolga_YILMAZ

    Tolga_YILMAZ TÜİSAG Üyesi

    bu sınavdan 80 - 90 dan yukarı puan alanlar ya çok güzel sallamış olanlardır, ya da şaibeye ortak olanlardır.
    doğru bilgiler ile bir aday 85 den fazla puan alamaz. iptal edilmesi gereken onca soru arasından tartışmaya en az açılan 7 soru iptal edildi.

    hele ki A sınavından 22-23 soru iptali gerçekleştirildiyse, itiraz edilen asıl soru sayısını merak ediyorum doğrusu ( kafadan 50 soruya itiraz vardır... )

     
  17. titanyum1979

    titanyum1979 TÜİSAG Üyesi

    Aynı sıkıntı bende de var. Her şey olası diye düşünüyorum.

     
  18. Tolga_YILMAZ

    Tolga_YILMAZ TÜİSAG Üyesi

    malesef bu açıklanan sonuçlar, sınavın son haline göre açıklanıyor. 7 tane iptal edilen soruyu hesaplarken bir hata yapmadınızsa ve hata olduğundan eminseniz yetkili mercilerle iletişime geçmeniz gerekebilir.

     
  19. asmbirol

    asmbirol TÜİSAG Üyesi

    arkadaşlar yeni imtihana girecek adaylara tavsiyeleriniz nedir?

     
  20. asmbirol

    asmbirol TÜİSAG Üyesi

    arkadaşım bir imtihanda elbette kazanan da olacak kaybeden de ne herkes kazanabilri ne herkes kazanabilir.bizim millet olarak zaafımız bu asla bunları kabullenemiyoruz.galibiyet yada mağlubiyeti.futbol sahalarında olduğu gibi.ordada hep galip gelmek istiyoruz takımımızın.yenilgiyi asla kabul edemiyoruz.ama orda da 3 ihtimal olduğunu bir türlü öğrenemedik.aynı burda olduğu gibi.
    saygılarımla....

     
    Alihan DAĞHAN bu yazıya teşekkür etti.
  21. güncel

    güncel TÜİSAG Üyesi

    arkadaşlar günlerdir sonucu bekliyorduk herkes bişeyler dedi adeta mangalda kül bırakmadılar şimdi kimisi geçti kimisi kaldı burdan forumdan kendi kendimize ne kadar yorum yaparsak yapalım bişey olmayacak İCRAAT İCRAAT...

     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş



Yandex.Metrica