Tartışma 21 Aralık 2013 C Sınıfı Sınavı Itiraz Edilecek Iptal Edilmesi Gereken Sorular

Konu, 'İş Güvenliği Uzmanlığı Sınav Tartışmaları' kısmında Kaan SAKA tarafından paylaşıldı.

Sayfayı Paylaş

  1. famesss

    famesss TÜİSAG Üyesi



    Yazılı olarak 3 iş gunu için sorulara itiraz süresi var.
    Ondan sonra da en geç 10 iş günü içerisinde sonuç açıklanır yazıyor.



     
  2. dygurbak

    dygurbak TÜİSAG Üyesi



    bu haberin çıktığı günlerde işyerinden bi arkadaş bakanlıktan ilgili ve sağlam biriyle görüştü.kesinlikle böyle bi habere itimat edilmemesini söyledi karşı taraf.her isg sınav sonrası olduğu gibi asılsız haber yani.allahın izniylede bi sorun olmayacak inşallah,hayırlı bi şekilde açıklanacak.bir deli kuyuya taş attı misalı büyütmeyelim arkadaşlar olayı lütfen....



     
    kimyagerhayriye bu yazıya teşekkür etti.
  3. alikirancho

    alikirancho TÜİSAG Üyesi

    bugün 9.iş günü (yarın 10.iş günü olucak)

     
  4. aim_mehmet

    aim_mehmet TÜİSAG Üyesi

    İptal falan yok yaww rahat olun siz :) Rahat olamıyorsanız bile bana güvenin yeter :p



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
  5. Önder Çatı

    Önder Çatı TÜİSAG Üyesi

    Başarılarının devamını dilerim İhsan'cım.

     
    ihsan çiper bu yazıya teşekkür etti.
  6. ihsan çiper

    ihsan çiper TÜİSAG Üyesi

    sağol önder abi sınav açıklansın soluğu akademide alırız :)



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
  7. TaMeRYayla

    TaMeRYayla TÜİSAG Üyesi

    Kesin bilginiz varsa konuşun insanları neden telaşlandırıyorsunuz

     
  8. figen1903

    figen1903 TÜİSAG Üyesi

    Herhangi bir bilgi var mı ?

     
  9. TaMeRYayla

    TaMeRYayla TÜİSAG Üyesi

    nasıl bi matematik hesabın var arkadaş

     
  10. pandakapanda

    pandakapanda TÜİSAG Üyesi

    yahu arkadaşlar troller yazıyor sınav iptal olmuş çok üzüldük çalışmaya başladık diyor, bu trollere inanmanın alem mi var Allah aşkına bu ülke ne skandallar gördü sınavlarda bir tanesi iptal olmadı KPSS de yaşananlar hala akıllarda bu sınva onun yanında ne ki iptal etsinler gereksiz adamlara itibar etmeyelim iptal edilen soruların açıklanmasını bekleyelim bence, hepimize iyi şanslar

     
  11. Yakup Celik

    Yakup Celik TÜİSAG Üyesi

    [​IMG] "sınav sorularına ilişkin itirazlar, en geç 10 (on) gün içerisinde İSGGM tarafından incelenip sonuçlandırılarak adaylara yine İSGGM tarafından yazılı olarak bildirilecektir." 10 iş günü demiyor oysaki;
    "Adaylar; sınav sorularına ilişkin itirazlarını, soru ve cevap anahtarlarınınhttp://www.meb.gov.tr ve http://www.isggm.gov.trinternetadreslerindeyayımlanmasındanitibaren en geç3 (üç) iş günü içerisinde,İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdürlüğü’ne yapabileceklerdir." burda 3 iş günü diyor.

     
  12. TaMeRYayla

    TaMeRYayla TÜİSAG Üyesi

    10 iş günü demese bile 10.işgünü bugün. o zaman akşama kadar açıklamaları gerekiyiyor

     
  13. suatt25

    suatt25 TÜİSAG Üyesi

    bugün 7. iş günü arakadaş. İş günü demiyor zaten 10 gün içerisinde açıklanacak diyor. Ama 10 günü geçti açıklanmadı, dün açıklanması gerekirdi.

     
  14. Adem BÜYÜKKÖPRÜ

    Adem BÜYÜKKÖPRÜ TÜİSAG Üyesi

    arkadaşlar sınavın iptal olduğu felan yok daha uzatmayın.... iptal edildi diyenler nerede iptal olduğu yazıyor açıklasın Allah Allah ... bırakın bu işleri de ileride uzman olduğumuzda neler yapabiliriz bu alanda onu tartışalım... FİKİR FİKİR .....

     
  15. TaMeRYayla

    TaMeRYayla TÜİSAG Üyesi

    sınav cevapları 23 aralıkta açıklandı (24aralık-1, 25aralık-2, 26aralık-3, 27aralık-4, 30aralık-5, 31aralık-6 ;aralıktan 6 gün+ 2 ocak-7, 3ocak-8, 6 ocak-9, 7 ocak 10 )

     
  16. suatt25

    suatt25 TÜİSAG Üyesi

    24,25,26 aralık zaten itirazlara ayrıldı arkadaş. İtirazların bitiminden sonra 10 gün sayacaksın.

     
  17. özgün çağrı MELENLI

    özgün çağrı MELENLI TÜİSAG Üyesi

    Arkadaslar sınav soru ve cevapları 23 aralıkta açıklandı. 25 i dahil itirazlar edildi. 26 sından bugüne 9. iş günü oluyor tameryayla acaba senin nasıl bir matematik hesabın var???

     
  18. özgün çağrı MELENLI

    özgün çağrı MELENLI TÜİSAG Üyesi

    Yarın ınş açıklanırda hepimiz bu sıkıntılı bekleyişten kurtuluruz...

     
    NESCAFE bu yazıya teşekkür etti.
  19. Tahsin kaynak

    Tahsin kaynak TÜİSAG Üyesi

    işgünü demiyor 10 gün diyor dikkatli okuyun

     
  20. TaMeRYayla

    TaMeRYayla TÜİSAG Üyesi

    10 gün diyorsa eğer 27 aralıktan başlayarak sayarsak 12. gün bugün gene çelişki oluyor

     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş



Yandex.Metrica