Tartışma 21 Aralık 2013 C Sınıfı Sınavı Itiraz Edilecek Iptal Edilmesi Gereken Sorular

Konu, 'İş Güvenliği Uzmanlığı Sınav Tartışmaları' kısmında Kaan SAKA tarafından paylaşıldı.

Sayfayı Paylaş

  1. ebruyılmaz

    ebruyılmaz TÜİSAG Üyesi



    sağlıklı ve güzel beklemeler olsun herkese inşallah



     
  2. ebruyılmaz

    ebruyılmaz TÜİSAG Üyesi



    sağlıklı ve güzel beklemeler olsun herkese inşallah



     
  3. Bekir Kataş

    Bekir Kataş TÜİSAG Üyesi

    14 Ocak öğleden sonrayı bekleyin.....

     
  4. aim_mehmet

    aim_mehmet TÜİSAG Üyesi

    Öğlen yemek de yemedin boşu boşuna dedim sana :)



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
  5. servet yıldırım

    servet yıldırım TÜİSAG Üyesi

  6. omer atci

    omer atci TÜİSAG Üyesi

    te="famesss, post: 132553, member: 70870"]sakin ol yav abartma[/quote]
    Fettullah gülen vari bi beddua olmuş ;)



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
  7. aim_mehmet

    aim_mehmet TÜİSAG Üyesi

    Bence bitti bugün . Artık açıklanmaz Salı günü olacağı kesin gibi

     
  8. okanoo28

    okanoo28 TÜİSAG Üyesi

    Arkadaşlar sınav başvuru kılavuzunda yazıldığı üzere resmi olarak sonuçların açıklanacağı tarih 14 Ocak 2014..

    Ancak bazı arkadaşların İSG Genel Müdürü'nün Gaziantep'te yaptığı bir konferansta yaptığı açıklamaya istinaden sonuçların bugün açıklanacağına ilişkin bir beklenti içine girmeleri gayet doğal..

    Her ne olursa olsun bu sınavı hayat-memat meselesi değil.. Evet belki de hayatını bu yolda kazanacak arkadaşlarım olabilir ancak lütfen kendinizi bu kadar gergin hale getirmeyin.. Hayırlısıyla açıklanacak ve inşallah hepimiz istediğimiz sonuçları almış olacağız..

     
  9. brsmtn

    brsmtn TÜİSAG Üyesi

    daha pazartesi var arada birisi asparagas duyum atar bizde akşama kadar bekleriz tutsun diye :) nöbete devam

     
  10. servet yıldırım

    servet yıldırım TÜİSAG Üyesi

    saat 5 ıle 5 buçuk arası

     
  11. aim_mehmet

    aim_mehmet TÜİSAG Üyesi

    17:30 da görüşmek üzere o zaman ;)

     
  12. hakkı çelikten

    hakkı çelikten TÜİSAG Üyesi

    ya arkadaşlar şimdi 147 yi aradım ama gene aynı şekilde telefona çıkan kişi henüz bugün açıklanacak diye bir olayın olmadığını söyledi ama itiraz sorularının açıklandığı günde aynen böyle bir açıklama yapmışlardı ve ardından sorular yayınlandı ama genede benim umudum kalmadı sanki devlet sırrı oldu bu sınav fıttırmak içten değil. bana katılmayan varmı . şu anda buradaki kişilerin belik yarısı sınırda bu insanları bekletmenin ne gibi bir faydası olacak bu kişilere sormak lazım... yazık yaa bize gerçekten ayıp birşey..

     
  13. serkanca

    serkanca TÜİSAG Üyesi

    10-9-8-7-6-5-4-3-2-1-...................donnkkkkkk. yine açıklanmadı

     
  14. İGUcumhur

    İGUcumhur TÜİSAG Üyesi

    bizde adettir her işi son güne bırakmak...

     
  15. ismail altunyay

    ismail altunyay TÜİSAG Üyesi

    arkadaşlar salı günü salı neden ısrarcısınız

     
  16. datlar

    datlar TÜİSAG Üyesi

    arkadaşlar neden bu kadar panik yapıyorsunuz anlıyorum bende bekliyorum ama adamlar 14 ü demiş zaten isteseler ayın 14ünde saat 17:00 de açıklarlar kimsede birşey diyemez adamları bugün açıklamadınız diye suçlayamayız ki abartmayın bu kadar dünyanında sonu değil bu sınav bende sınırda olan bir kişi olarak söylüyorum bunları yanlış anlamayın herkese başarılar iyi akşamlar...

     
  17. yusuf c.

    yusuf c. TÜİSAG Üyesi

    Arkadaalar aciklanan bisi yokmu?bizde bugun uzman olacaZ diye belioruZ. :)

     
  18. Semih Akar

    Semih Akar TÜİSAG Üyesi

    Bir şey olacağı yok ama insan bekliyor, bekliyor işte.

     
  19. pandakapanda

    pandakapanda TÜİSAG Üyesi

    14 Ocak 2013 11:45 te buluşalım şimdilik hoşçakalın beni özleyin anacıım

     
  20. hakkı çelikten

    hakkı çelikten TÜİSAG Üyesi

    yaw arkadaş seyyar tayyar gibi olduk patladı gitti olayına sardık gitti şimdi iptal sorularıyla salıya kadar çocuk gibi bakar bakar güleriz... :k_karışık:

     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş



Yandex.Metrica