Tartışma 21 Aralık 2013 C Sınıfı Sınavı Itiraz Edilecek Iptal Edilmesi Gereken Sorular

Konu, 'İş Güvenliği Uzmanlığı Sınav Tartışmaları' kısmında Kaan SAKA tarafından paylaşıldı.

Sayfayı Paylaş

  1. Gökhan KESKİN

    Gökhan KESKİN TÜİSAG Üyesi



    'İşverenin yurt açma yükümlüğünün...' Burda madde de önceden 'kreş', sonra da 'çocuk bakım yurdu' olarak geçiyor. Yani maddede kesinlikle sadece 'yurt' olarak geçmiyor. Yurt denince ilk akla gelenler : Öğrenci yurdu, Çalışanların kalabileceği yurt, yetiştirme yurdu geliyor. Türk Dil Kurumunda da tanımlamalar böyle. Bu anlamda soru eksik sorulmuştur. Bu soruya itiraz edeceğim. Çocuk bakım yurdu veya kreş denilmiş olsaydı doğru cevabı verecektim



     
  2. FIRAT YILDIRIM

    FIRAT YILDIRIM TÜİSAG Üyesi



    kardeşim itiraz dilekçeni yaz banada gönder sana zahmet.bende itiraz ediyorum bu soruya yemin ediyorum aklıma bildiğin öğrenci yurdu geldi,yatakhane dese anlarım,misafirhane dese anlarım,kreş falan filan ama sadece yurt nedir.



     
  3. EMRE ŞİMŞEK

    EMRE ŞİMŞEK TÜİSAG Üyesi

    aps ile olur anladığım kadarıyla hadi hayırlısı

     
  4. Gökhan KESKİN

    Gökhan KESKİN TÜİSAG Üyesi

    aynen



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
  5. yaprak köse

    yaprak köse TÜİSAG Üyesi

    aynı zamanda hastane ve okulda mantıklı değil bence düşük çok saçma olmuş bu soru kesinlikle itirazlık

     
  6. EMRE ŞİMŞEK

    EMRE ŞİMŞEK TÜİSAG Üyesi

    aynen itiraz soru dilekçelerini göndermek lazm en kısa zamanda



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
  7. FIRAT YILDIRIM

    FIRAT YILDIRIM TÜİSAG Üyesi

    şıkkı değişen sorularda her iki cevaptamı kabul oluyor yoksa tek cevap mı doğru kabul ediliyor ?

     
  8. aysblc

    aysblc TÜİSAG Üyesi

    Posta yoluyla itiraz oluyor mu olmuyor mu, daha önce gönderen arkadaşlardan teyit almamız mümkün müdür? Bilen varsa yazsın lütfen. Eğer öyleyse yarın gönderilmesi gerekiyor.

     
  9. EMRE ŞİMŞEK

    EMRE ŞİMŞEK TÜİSAG Üyesi

    hiç fark etmiyo o soru senn için doğru artık

     
  10. FIRAT YILDIRIM

    FIRAT YILDIRIM TÜİSAG Üyesi

    doğruysa cevap neden cevap değişsin diyoruz peki?

     
  11. kadirman

    kadirman TÜİSAG Üyesi

    Arkadaşlar kafanıza göre yorum yapıyorsunuz. Açıp önce yönetmeliklere bakın. Kesin şıkkı değişecek metal yangınları var. Başka da-kesin iafedelerle açıklanabilecek- problemli soru yok. Ayrıca TS1800 diye metinde eksik yazı var , TS18001 olamlı. Ben olsam sınva girenleri etkilemedi gerekçesiyle o soruyu da iptal etmem ancak belki o iptal olabilir

     
  12. EMRE ŞİMŞEK

    EMRE ŞİMŞEK TÜİSAG Üyesi

    senin işaretlediğin cevap, düzeltilme sonucu olan cevap olsa da olmasa da doğru sayılıyor mantık bu sadece

     
  13. efkanipek

    efkanipek TÜİSAG Üyesi

    evet metal nitrat sodyum magnezyum vb.. kimyasalyapıdaki maddeler elektirik yangınlarınıda bu sınıflandırmaya eklemek mümkündür temel söndürme prensibi BOGMADIR abc türü söndürücüler kesinlikle FAYDASIZDIR. SU KESİNLİKLE KULLANILMAZ. ÖZEL D TİPİ SÖNDÜRME TOZLARI KULLANILIR yok ise kuru kum ile örtülerek SÖNDÜRÜLÜR... MUTLAKA İTİRAZ ET....

     
  14. EMRE ŞİMŞEK

    EMRE ŞİMŞEK TÜİSAG Üyesi

    kesinlikle itiraz etmemiz lazım posta yoluyla oluyor demi aps ile

     
  15. efkanipek

    efkanipek TÜİSAG Üyesi

    COK DOGRU METALLERDE D TİPİ SÖNDÜRME TOZLARI KULLANILIR İTİRAZ EDELİM

     
  16. efkanipek

    efkanipek TÜİSAG Üyesi



     
  17. Hakan büyükşimşek

    Hakan büyükşimşek TÜİSAG Üyesi

    aynen bende öyle anladım kardeş

     
  18. Şükrü Şenyürek

    Şükrü Şenyürek TÜİSAG Üyesi

    Emre arkadaş öncelikle şunu belirteyim. Soruya 1 kişi dahi itiraz etse yasal olarak işleme alınıyor ve alınmak zorunda. Yani sınırlı kalmak diye bir sey yok. Şunu da belirtmek isterim. Herkes bu mantıkla düşünürse bizlere yapılan haksızlığa ve de SAYGISIZLIĞA tepkimizi koyamayız.

    NOT: 80 üzerine nete sahip olduğum halde 3 soruya itiraz dilekçemi hazırladım.

     
    çağlayan ve efkanipek bu yazıya teşekkür etti.
  19. kadirman

    kadirman TÜİSAG Üyesi


    Yönetmelikten Tanım:
    d) Yurt/Çocuk bakım yurdu/Kreş: 0-60 aylık çocuklar ile velisinin isteği üzerine ilkokula kaydı yapılmayan 60-66 aylık çocukların bakım ve eğitimlerinin yapıldığı yerleri,

    Yurt ayrıca belirtilmiş

     
  20. efkanipek

    efkanipek TÜİSAG Üyesi

    SORMAK GEREKİR

     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş



Yandex.Metrica