Tartışma 21 Aralık 2013 C Sınıfı Sınavı Sonrası Soruları Ve Cevapları Burada Topluyoruz

Konu, 'İş Güvenliği Uzmanlığı Sınav Tartışmaları' kısmında Kaan SAKA tarafından paylaşıldı.

Sayfayı Paylaş

?

21 Aralık 2013 C Sınıfı Sınavı Zorluk Seviyesi Sizce Nedir ?

Anketin kapanma tarihi 17 Ocak 2014.
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Alper Kahraman

    Alper Kahraman TÜİSAG Üyesi



    İSG Eğitimini İGU ve OSGB'ler verebilir.



     
  2. sayeste

    sayeste TÜİSAG Üyesi



    KKT den sayılır sorusu vardı



     
  3. Fikret Çakır

    Fikret Çakır TÜİSAG Üyesi

    Isg eğitimlerini kimler verir diye bir soru vardı cevap hepsi mi?

     
  4. Emre Bağbaşı

    Emre Bağbaşı TÜİSAG Üyesi

    danışman firma veremez

    OSGB
    üniversite
    iş güvenliği uzmanı ve işyeri hekimi verebilir. bu soru yaz sınavındada karşımıza çıkmıştı



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
  5. Nursun Kapan

    Nursun Kapan TÜİSAG Üyesi

    A once soruyu anlatamadim sanirim kumanda sistemleri ilemilhilydi herhalde soru sikkin biri tezgah durdurmak icin iki ayri yer yoldugu soru uzundu hatirlayanilennyok mu:(

     
  6. sayeste

    sayeste TÜİSAG Üyesi

    KKD :)



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
  7. Alper Kahraman

    Alper Kahraman TÜİSAG Üyesi

    100 hocam sorunun cevabı kesinlikle.
    103 olabilmesi için iki gürültü değeri arasında SIFIR fark olması lazım.

     
  8. Cansu Ecem Gözlek

    Cansu Ecem Gözlek TÜİSAG Üyesi

    0.05 co2 0.005 co az once bi sifir eksik olmus ozur

     
  9. kadriye3410

    kadriye3410 TÜİSAG Üyesi

    üniversiteler danışman kurullar da verir arkadaşlar notlarınıza bakın

     
  10. Emre Bağbaşı

    Emre Bağbaşı TÜİSAG Üyesi

    İş güvenliği uzmanları, işyeri hekimleri ve diğer sağlık personelinin eğitimlerini vermek üzere Bakanlıkça yetkilendirilen kamu kurum ve kuruluşları, üniversiteler ve 13/1/2011 tarihli ve 6102 sayılı Türk Ticaret Kanununa göre faaliyet gösteren şirketler tarafından kurulan müesseseler bu eğitimleri verebilir.

     
  11. meralin

    meralin TÜİSAG Üyesi

    biyologları ekleyip teknikerleri çıkardılar mı yani?2 tane tekniker şıkkı vardı.yanlış mı hatırlıyorum?

     
  12. ufuk alsancak

    ufuk alsancak TÜİSAG Üyesi

    bakın orada okul yurt hastane diyo bi yandan da büro diyor yani büro az tehlikeli dir nace kodlarından bakıldığında... hastane tehlikeli olabiliyor ! bir yanlışlık var.

     
  13. barış33

    barış33 TÜİSAG Üyesi

    en son aradaki fark 16 db oldgnda eklenck olan 0.1 db dir 16 db yukarısı işleme alınmaz en yüksek db e sahip gürültü kaynağı dikkate alınır o yüzden cevap kesin 100 db dir

     
  14. Ergün ÇAakaya

    Ergün ÇAakaya TÜİSAG Üyesi

    100 olacaktı

     
    zeyno06 bu yazıya teşekkür etti.
  15. can koral

    can koral TÜİSAG Üyesi

    arkadaşlar 100 ile 100 birlikte 103 db yapar bunun cevabı direk 100 olucaktı..

     
    müslüm63 bu yazıya teşekkür etti.
  16. Fikret Çakır

    Fikret Çakır TÜİSAG Üyesi

    Bende d dedim ama cevaptan emin değilim

     
  17. ert_bay

    ert_bay TÜİSAG Üyesi

    Hayir hocam net eminim 103 cozumude orda kesinlikle eminim son gün hoca anlatti

     
  18. Vomer

    Vomer TÜİSAG Üyesi

    ELLE KALDIRMA SORUSU VARDI.

    1. şıkta ILO ya göre erkekler 10km dan fazla taşımamalı diyordu.Bu doğru diye biliyorum birde 3. şık doğruydu ben 1 ve 3 yaptım.Hatırlayan var mı ?

     
  19. ufuk alsancak

    ufuk alsancak TÜİSAG Üyesi

    cevap 103 arkadaşlar... geçmiş yıllardaki sınav sorularına bakınız...

     
  20. ert_bay

    ert_bay TÜİSAG Üyesi

    Arkadaşlar kaynakta gürültü var mi

     
Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş



Yandex.Metrica