Tartışma 21 Aralık 2013 Işyeri Hekimliği Itiraz Edilecek Iptal Olması Gereken Sorular

Konu, 'İşyeri Hekimliği Sınav Soruları' kısmında Kaan SAKA tarafından paylaşıldı.

Sayfayı Paylaş

  1. Hüseyin ünübol

    Hüseyin ünübol TÜİSAG Üyesi



    benimde en kötü durumda 69
    itirazlara devam :D



     
  2. ercan sumer

    ercan sumer TÜİSAG Üyesi



    BU benim düşüncem , onlar ne düşünmüş algılayamıyorum anasını satayim : )



     
  3. hakan dede

    hakan dede TÜİSAG Üyesi

    seda hnm sizin yazdıklarınızı tam görmeden %3-8 i görünce bunu yazayım dedim...
    ----------------
    seda hanımın yazdıklarında;
    Vücuda alınan kadmiyumun %3-8’i özellikle ciğer ve
    böbreklerde birikim gösterir. Bu miktar Cd tüm vücutta bulunan miktarın yaklaşık %50’si kadardır.---> soruda da %40-80 ok bence bu soruya da bu gerekçeyle itiraz edebiliriz mutabıkmıyız arkadaşlar...?

     
  4. ercan sumer

    ercan sumer TÜİSAG Üyesi

    Orhan bey, ergonominin ilgi alanı saymakla bitmiyor , sadece psikoloji,fizik felan değil.....Sadece kimya ile alakası yok , soruyu sorma şekli apayrı bir rezalet o ayrı.



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
  5. emre çelik

    emre çelik TÜİSAG Üyesi

    valla ne diyim bu kadar ince düşünebilen birini ilk defa görüyorum.tebrik ediyorum. yani soruyu o şekilde düşünmek zerre kadar alımdan geçmedi zaten benim okuduğum ilk soruydu . durupda acaba bu ne demek istiyor diye uzunca düşünecek halim yoktu :)

     
  6. Mehmet Özarı

    Mehmet Özarı TÜİSAG Üyesi

    öyle olsa bile o zaman içinde fizik geçen 2 şıkta yanlış olmalı.



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
  7. orhan doğan

    orhan doğan TÜİSAG Üyesi

    kesinlikle en sık cilt hastalıkları görülür

     
  8. ercan sumer

    ercan sumer TÜİSAG Üyesi

    ARKADAŞ ÇOK GÜZEL İTİRAZ FORMU ÖNÜMÜZE SERDİ.aynen olması gerekli arkadaşlar

     
  9. ercan sumer

    ercan sumer TÜİSAG Üyesi

    iyi de FİZİK ile alakası var ama ....

     
  10. emre çelik

    emre çelik TÜİSAG Üyesi

    bu 1 kitabında kaçıncı soru ?

     
  11. ercan sumer

    ercan sumer TÜİSAG Üyesi

    Ergonomi sorusuna boşuna itiraz etmeyelim diyorum,çok ince soru.Hangisi yanlış grup oluşturmuştur dese neyse dicem ama, maalesef Kimyanın olduğu grup diğerleri doğru gruplar olduğu için Kimya Grubu yanlış..İTİRAZ boşa etMEyelim...

     
  12. hülya turgut

    hülya turgut TÜİSAG Üyesi

    O bilgi dogru.etyoloji farkli ancak kvs uzerindeki patofizyo ayni diyor dogru bilgi yani. Yanlislik yok.
    Her iki durumda da ateroskleroz olusumu mevcut.

     
  13. ercan sumer

    ercan sumer TÜİSAG Üyesi

    B 26 emre

     
  14. hakan dede

    hakan dede TÜİSAG Üyesi

    arkadaşlar bence bu kadar sorunun itirazıyla kabul ettikleri takdirde ; bi de basına düşerlerse tam gırgır olacaklarını bildiklerinden çok bariz olanları onu da çan eğrisine tabi tutarlar diye düşünmekteyim. o yüzden her aklımıza gelen, her dilbilgisi imla kural hatası olan değil de mesela geçmiş sayfalarda net bilimsel veriler ve kitap ismi cismi yazılarak ortaya konan;
    kadmiyum - asbest - filadelfia sözleşmesi - sorularını netleştirelim.
    - düşündüğünüz soru da varsa lütfen savunduğunuz hipotezin referansınıda yazınız...

     
  15. hülya turgut

    hülya turgut TÜİSAG Üyesi

    Agustos is guvenligi sinavinda tam sayamadim ama 26 civari soru iptal edilmis.8-10 cok degil yani :)

     
    hakan dede bu yazıya teşekkür etti.
  16. hülya turgut

    hülya turgut TÜİSAG Üyesi

    .

     
  17. hülya turgut

    hülya turgut TÜİSAG Üyesi

    .


     
  18. emre çelik

    emre çelik TÜİSAG Üyesi

    tamamda soruda grup felan demiyorki onu sen kafanda yorumlamışsın ve dogru yapan arkadaşlar. soru hatalı

     
  19. ercan sumer

    ercan sumer TÜİSAG Üyesi

    İTİRAZ:B KİTAPÇIĞI 4.SORU
    4.Aşağıdaki çalışan gruplarından hangisi çalışma yaşamında özel risk grubu olarak incelenmez?
    A)Evli çalışanlar
    B)Yaşlı çalışanlar
    C)Göçmen çalışanlar
    D)Azınlık gruplarındaki çalışanlar
    İTİRAZ GEREKÇESİ:Evli çalışan , sadece erkek değildir , kadın da olabilir ve kadınlarda çalışma yaşamında kesinlikle özel bir risk grubudur.İlişkili Yönetmelikler de mevcuttur.

     
  20. hülya turgut

    hülya turgut TÜİSAG Üyesi

    Ag
    u
    Agustos is guvenligi uz. Sinavinda tam sayamadim ancak 26 civari soru iptal edilmis.gecmis yillari inceledim ortalama her sinavda 10-15 iptal var.5-10 cok drgil yani :)

     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş



Yandex.Metrica