21 Aralik 2013 Tarihin'de Sınıf Yükseltme Sınava Girecekler Için Dilekçe Örneği

Konu, 'Süresi Dolmuş Konular' kısmında İSAG tarafından paylaşıldı.

Sayfayı Paylaş

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. melih2014

    melih2014 TÜİSAG Üyesi



    Bakanlığa yaptığım dilekçeli başvuru da harcı yatırın cevabı aldım. ytü den bir hocamızda harcı yatırsan yeterli dedi. kuzu kuzu 354 tl yatırılacak. ama b sınıfı için feda olsun...



     
  2. Ali Üstün

    Ali Üstün TÜİSAG Üyesi



    ooo.. o zaman bu haber süperr.. çünkü ben 354 TL yi yatırıp başvurumu yapmıştım.. sonradan pişman olmuştum, 354 tl gitti die.. demek duyuruyu yanlış yorumlamışım..

    peki siz başvuruyu nasıl yaptınız?



     
  3. süleymanyılmaz

    süleymanyılmaz TÜİSAG Üyesi

    Dün bakanlıkta evrağımı elden teslim ettim 1 saatten fazla sürdü. Çok kalabalıktı. Kargodan gelen evrakları daha kaydetmediklerini dedi ve herkese bir sistem numarası veriyorlar bu numaradan takip edin diye.

     
  4. burcugozacan

    burcugozacan TÜİSAG Üyesi

    Arkadaşlar merhaba
    Ben 18 mayıs sınavına girdim hala sertifikam ortada yok ve dahada kötüsü sertika numaram bile yok ankara ile uğraşıyorum ama sanırım 12 kasıma kadar yetişemiyecek duyuruda 1 yılda 2 kez girme hakkından bahsediliyordu sınava başka bir tarihte ör: mayıs 2014 te yapılırmı tekrar yoksa dilekçe 12/12/2013 ekadar ilk ve sonmu



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
  5. Onur TORUN

    Onur TORUN TÜİSAG Üyesi

    bşverin arkadaşlar girelim sınava **********************

     
    Last edited by a moderator: 6 Kasım 2013
  6. tinkir

    tinkir TÜİSAG Üyesi

    eyvahhlar olsun desenizee piyango bize çıkarsa sınava giricez yani :deli:



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
  7. Onur TORUN

    Onur TORUN TÜİSAG Üyesi

    arkadaşlar 1. si dilekçeyi belirtilen tarihte ulaştırın.2.si bekleyin.tarih geldiğinde meb in sitesini açın ve şehir falan seçebiliyosanız ok. gidin parayı yatırın sonra başlayın ders çalışmaya . işlem bitti...

     
  8. ayna42

    ayna42 TÜİSAG Üyesi

    A sınıfı yükseltme sınavı için bugün evrakları kargoya verdim.

     
  9. ijackal

    ijackal TÜİSAG Üyesi

    Hangi ad ve zaman diliminde ödendiğine bakılmaksızın dediğine göre.... Benim ssk da1884 günüm var ancak daha önce milli eğitim bakanlıgına bağlı ilçe milli eğitim de 6
    aylık vekil öğretmenliğim vardı ilçe milli
    eğitim mürlüğünden vekil ögretmenlik hizmet belgesi aldım ve toplamda 3059 günüm oluyor. Yani sosyal güvenlik kurumlarındaki toplam pirimrin dikkate alınacağını anlıyorum ben duyurudan. Bilgi edindiysen paylaşırsan memnun olurum.

     
  10. Emrah ERKEK

    Emrah ERKEK TÜİSAG Üyesi

    Arkadaşlar başvuru evraklarınızı bakanlığa kargo yolu yerine PTT vasıtası ile iadeli, taahhütlü olarak göndermenizi tavsiye ederim. Çünkü karşı taraf evrağı aldığına dair taahhüdü yapacak ve o evrak size geri gönderilecek, böylece olası bir karışıklıkta karşı taraf belgeyi almadığına dair herhangi bir şey diyemez.

     
  11. Ali Üstün

    Ali Üstün TÜİSAG Üyesi

    hiç bir şekilde evrağı almadım zaten demeyecekler.
    derseler kargo şirketi isim almış ve bizlere iletmiş.. kaldıki ben 18 ağustos soru itiraz dilekçemide kargo ile yolladım.. aldılar. 1 ay sonra yanıt yolladılar..
    ben almadık yapmadık etmedik diyeceklerini zannetmiyorum..

     
  12. mskosen

    mskosen TÜİSAG Üyesi

    peki size sistem numarası verdilermi

     
  13. Emrah ERKEK

    Emrah ERKEK TÜİSAG Üyesi

    Arkadaşlar MEB yayımladığı duyuruyu kaldırmış İnternet sitesinden ziraat bankası da böyle bir sınav için bizde bir sayfa olması lazım öyle bir sayfa henüz açılmadı dediler sınav ücreti yatırabilen var mıdır?

     
  14. ilker1959

    ilker1959 TÜİSAG Üyesi

    11 kasımda duyuru yapılacak.

     
    Emrah ERKEK bu yazıya teşekkür etti.
  15. sungur61

    sungur61 TÜİSAG Üyesi

    ben sizinle aynı durumdayım. mayıstaki sınava girdim başarılı oldum ama belgemi almadım hatta ücretinide yatırmadım. bu sınavdan başka bir sınavın daha olacağı bence %99. herhalde şubat ayı gibi yapılır bir yerlerden okumuştum. o sınava girmeyi düşünüyorum. bundan başka sınav yani 3. bir sınav olur mu bilemiyorum.

     
  16. trapezuslu

    trapezuslu TÜİSAG Çalışma Birimi TÜİSAG Çalışma Birimi

    3. sınav olamaz. Kanun değişmedikçe

     
  17. sonay çolak

    sonay çolak TÜİSAG Üyesi

    Merhaba arkadaşım,
    C sınıfı belge no gerekiyor A ya başvurabilmen için. C sınıfı belge parasını yatırmadan da numaran çıkmaz. ayrıca bu numaralarıda sanırım 15 günde bir toplayıp veriyorlar. Bu arada sen geç kalmayasın

     
  18. CemalDemir

    CemalDemir TÜİSAG Üyesi

    Ya arkadaşlar bende sürü psikolojisi ile dilekcemi gonderdim sgk primleri, diploma, nufus kagıdı fotokopi ekleri filan yolladım hepsini ama bazen de ben olayı şöyle değerlendiriyorum.
    Arkadaş sınav hakkında CSGB veya MEB duyuru yaptımı yok, bizler sadece yeni yönetmeliğin ek maddelerinde yazılanlara göre hareket ediyoruz gibime geliyor:). Yonetmelik ek maddelerinde ne diyor . 1500 gun olan c ler B sınavına, 3000 olan C'ler A sınavına 1800 gün olan B'lerde A sınavına GİREBİLECEK diye bizi bilgilendiriyor. Ama 21 aralıkta ki sınavda yukseltme sınavı olcak mı sınav tarihleri ne zaman olcak, nereye ne kadar para yatırılcak filan dıyor mu YOOOO.
    Önce dilekçe gönderin bakanlık olarak ben bu dilekçeleri okucam listelicem kimler sınava gircek belirlicem, Dilekçe yollamayan giremez vs vs gibi seyler diyormu. Bu nerede yazıyor kim soyledi bunu anlamadım gitti. Adam yonetmelik revize etti biz sınava başvurduk :)
    Valla nasıl iş çözemedim ben mal mı kaciriyoruz yoksa birileri mal mı kaçırcak.

    Biz ösym'ye abi beni universite sınavlarına dahil edin diye bir dilekçe gönderdikte benmi hatırlamıyorum yahu:)
    sınav basvurusu yayınlanır ( dikkat yönetmelik değil sınav başvurusu) basvuru sartlarını saglayanlar ücretini yatırır evraklarını teslim eder. Sınava girer. Valla ben anlamadım bu işi bi gariplik var gibi ama benim kapasite zorlanıyor sanırım bunu anlamak için

     
    osgece bu yazıya teşekkür etti.
  19. Münevver Tezcan

    Münevver Tezcan TÜİSAG Üyesi

    arkadaşlar selam,
    emekli sandığı dan hala döküm gelmedi
    fax ile olan dökümü dilekçeye eklesek olurmu sizce?
    yoksa evrağın orjinalinimi bekleyeyim..

     
  20. Münevver Tezcan

    Münevver Tezcan TÜİSAG Üyesi

    emekli sandığı yedek subay olarak görev süresini hzimet dökümü şeklinde değilde şu tarihten şu tarihe kadar yedek subay olarak görev yapmıştır diyor sizce sorun olurmu? sgk hizmet 2848 gündü yedek subaylığı eklersek 152 gün lazımdı ne olur sizce?

     
Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş



Yandex.Metrica