21 Aralık 2013 Tarihli A Sınıfı Iş Güvenliği Uzmanlığı Sınavı Için Soru Havuzu

Konu, 'Soru Bankaları' kısmında Gamze tarafından paylaşıldı.

Sayfayı Paylaş

  1. doğa34

    doğa34 TÜİSAG Üyesi



    Merhaba,benim 31.10.2013 itibari ile 1528 prim günüm doldu fakat prim ödemeleri takip eden ayda yani kasımın 23 gibi görünecek,bunun için birşey yapılabilir mi?aslında gün doldu ama gözükmediği için B sınıfı sınavına giremeyecek miyim?sgk ya gitmek bir işe yarar mı,bilgisi olan varsa yardımcı olabilir misiniz?



     
  2. ilker1959

    ilker1959 TÜİSAG Üyesi



    mevcut görünüm öyle, sanırım daha detaylı açıklama yapacaklar. Çünkü önce b sonra a olmasını bekleyenler çok.



     
  3. ilker1959

    ilker1959 TÜİSAG Üyesi

    İnternetten döküm alın. altına ekim 2013: 30 gün toplam 1528 diye elle yazın. nasıl olsa kontrolda dolduğu görülecektir. Olup olmayacağı sınav ücreti yatırıp yatıramayacağınızda belli olur.

     
    doğa34 bu yazıya teşekkür etti.
  4. fahirkekik

    fahirkekik TÜİSAG Üyesi

    arkadaşlar bir b sınıfı uzmanın b olabilmesi için 3 sene çalışmış olma şartı var bakanlık bu süreden sonra A sınıfı olabilmek için 1800 günlük şartı öne sürüyor. Yoksa 1500 günün var aralık sınavına gir sonra 10 yerde sigortalı gözük arkasından mayıs sınavına gir böle bişey olabilirmi. bu zekayı iş güvenliği uzmanlığı yapacağınız yerlere saklayın. Zaten B sınıfı uzman olanlar A işyerlerine bakabilecek. Yeterki hakkınızı alabilin arkadaşlar gerisi hikaye yoksaa....



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
  5. deniz yıldızı

    deniz yıldızı TÜİSAG Üyesi

    E-DEVLETTEN İNDİRECEGİMİZ HİZMET DÖKÜMÜ YETERLİ Mİ SGK DANMI ALMAK İSTİYORSUNUZ.DİLEKCEMİZE EK 1-HİZMET DÖKÜMÜ 2- CSINIFI UZMANLIK BELGESİ YETERLİ DEGİLMİ ARKADAŞLAR.

     
  6. fahirkekik

    fahirkekik TÜİSAG Üyesi

    sadece hizmet dökümü gerekli c sınıfı belgen olmassa zaten sertifika numaran da olmaz...



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
  7. musdincer

    musdincer TÜİSAG Üyesi

    Arkadaşlar konunun başlığı soru havuzu, içinde geçen konular sınava nasıl girebilirim ile ilgili. Bence artık çalışma zamanı

     
  8. enerji ankara

    enerji ankara TÜİSAG Üyesi

    DİLEKÇE VE PRİM GÜN DÖKÜMÜYLE ELDEN BAŞVURDUM SAYI VERİLDİ.BİRAZ KALABALIKTI 15-20 DK BEKLEDİK.

     
  9. nasibal35

    nasibal35 TÜİSAG Üyesi

    Bende elden başvurdum ve sayı aldım. Fakat bu sayı ile nereden ve nasıl izleme yapacağımızı bilen varmı.? E devlet şifremle ÇSGB dahil her yere baktım.Başvuruma ait hiç bir bilgi yok...

     
  10. ilker1959

    ilker1959 TÜİSAG Üyesi

    Bizde o sayı bile yok, açıklama bekliyoruz.

     
  11. tore1071

    tore1071 TÜİSAG Üyesi

    sgk dan istediğiniz takdirde ödenmiş tüm primleriniz görünecektir.

     
  12. enerji ankara

    enerji ankara TÜİSAG Üyesi

    DİLEKÇE VE PRİM GÜN DÖKÜMÜYLE ELDEN BAŞVURDUM SAYI VERİLDİ.BİRAZ KALABALIKTI 15-20 DK BEKLEDİK.

     
  13. doğa34

    doğa34 TÜİSAG Üyesi

    Elden teslim edildiğinde bu yoğunluklar yaşanırken postayla kargoyla gelenleri nasıl kontrol altında tutuyorlar acaba?Ben bugün kargo ile göndereceğim ama acaba kim teslim alacak akibeti ne olacak biraz tedirgin oluyorum.Posta kargo daha mı iyi olur acaba?sizler sonrasında kontrolünü sağladınız mı?

     
  14. ilker1959

    ilker1959 TÜİSAG Üyesi

    kargo ile gönderirseniz alıcının ismini kargodan öğrenebiliyorsunuz.

     
  15. joe ketsbaıa

    joe ketsbaıa TÜİSAG Üyesi

    gamze hanım soru havuzunu bulamadım...

     
  16. Gamze

    Gamze TÜİSAG Yönetim Yardımcısı Yönetim Yardımcısı

    Bu konuyu sınava girecek arkadaşlarımızın çalışmaları neticesinde çıkabilecek soruları paylaşsınlar diye oluşturdum. Benzer konu B sınıfı ve C sınıfı içinde oluşturuldu. Fakat A sınıfı için soru paylaşan kimse yok. Soru havuzunu hep birlikte oluşturacaktık aslına bakarsanız.

     
  17. joe ketsbaıa

    joe ketsbaıa TÜİSAG Üyesi

    henüz varolan bir şey yok öyle mi...

     
  18. ilker1959

    ilker1959 TÜİSAG Üyesi

    Soru paylaşmanın yanında nereden soru çıkar tarzında da yazılabilir. Şu dilekçe verme günü bitince başlayacak sanki.

     
  19. yasemin47

    yasemin47 TÜİSAG Üyesi

    Sorular nerede

     
  20. Mehmet YÖRÜK

    Mehmet YÖRÜK TÜİSAG Üyesi

    İSGÜM kaç yılında ILO-CIS üyesi olmuştur?

    A- 1974
    B- 1987
    C- 1992
    D- 1996

     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş



Yandex.Metrica