24.12.2011 Iş Güvenliği Sınavı Sonrası Düşünceleriniz ?

Konu, 'İş Güvenliği Uzmanlığı Sınav Tartışmaları' kısmında Kaan SAKA tarafından paylaşıldı.

Sayfayı Paylaş

?

24.12.2011 tarihli iş güvenliği uzmanlığı sınav sorularını nasıl buluyorsunuz ?

  1. Sınav sorularının hazırlanışı başarılı.

    3,5%
  2. Sınav sorularının hazırlanışı başarısız.

    96,1%
  3. Önceki sınavlarla aynı nitelikte.

    0,4%
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. adanascuba

    adanascuba TÜİSAG Üyesi



    Burası Herkesin sitesi iş guvenligi uzman adayı ve iş guvenliğği uzmanı olmaya hak kazananaların hatta ve hatta sınava girmeyi dusunup daha egitimi almamaıs mehmet aganın sitesi . Konu Baslıgında sadece kazananlar yazsın demiyor yada forumda sazdece burası kazananlara aittir diyormu ? ben goremiyorum



     
    kaansaka bu yazıya teşekkür etti.
  2. mağdurum

    mağdurum TÜİSAG Üyesi



    bende onu diyorum burada 2 kazanma yorumu yapılınca neden sataşılıyor,burası kaybedenler kulübümü



     
  3. dekatria

    dekatria TÜİSAG Üyesi

    İnsanlara ulu orta "dönek" diyen birine soruyorum.
    SİZ KİMSİNİZ İNSANLARI BU ŞEKİLDE YARGILAYABİLİYORSUNUZ ? demenin neresi aşşağılamaktır ?
    bu arada yazınız gibi okumanızda kötü sanırım. yazımın neresinde hangi bölümünde sınava adil dedim ben allah aşkına. "destek olmaya çalışıyorum ama tutumunuzdan ötürü insanları kendinizden soğutmayın tarzı bir şey" daha yazdım orada.
    Bundan sonrada bu başlığa herhangi bir şey yazmayacağım.çünkü artık barajı aşanlar suçlu olarak görülmeye başladılar.birilerine kızacaksanız yada yargılayacaksanız gidin meb e, bakanlığa oradaki insanları yargılayın. bu sınavın suçlusu biz değiliz. sınavın bu şekilde olmasından dolayı belki şansımızla geçtik ama dediğim gibi suçlu biz değiliz. suçu olanlara gidin bağırın bir zahmet bize değil.

     
  4. mağdurum

    mağdurum TÜİSAG Üyesi

    kaan bey 24 Aralık 2011 isg sınavını kazananlar adında bir başlık açarmısınız biz orada yazalım,orada paylaşım yaapalım



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
  5. mağdurum

    mağdurum TÜİSAG Üyesi

    dönek diyenleri çok döndürmüşler ondandır,işi iyi biliyorlar,

     
  6. kalsit

    kalsit TÜİSAG Üyesi

    Hocam klavyenizde bir problemmi var acaba, bütün kelimeleri bilinçli olarak mı yanlış yazıyorsunuz?



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
  7. burki_1907

    burki_1907 TÜİSAG Üyesi

    psikolojinizi gayet iyi anlıyorum..çünkü aynı kaderi paylaşıyoruz bnmde 5 puanım eksik..pztesi bnmde ilk işim itiraz olacak..2 gündür tekrar tekrar girip bakıyorum sınav sonucunu düzeltmişlerdir belki diye..allah bizi bu duruma düşürenleri ıslah etsin..

     
    Levkav bu yazıya teşekkür etti.
  8. heretic

    heretic TÜİSAG Üyesi

    Bu durumdan benim gibi muzdarip olan başka insanlar görünce daha da sinirleniyorum, belki ben hata yaptım demek istiyorum ama diyemiyorum bu durum beni rahatsız ediyor işte, kaydırdım ya da hatalı saydım diyeceğim ama benim gibi o kadar çok bu konuda şikayetçi olan var ki uyku tutmuyor bu yüzden genelde şansıma pek güvenmem ve böyle aksi durumların başıma gelmesinde çok iyiyimdir .. anlam veremiyorum yani bunda gerçekten bir yanlışlık olduğuna inanıyorum ya da hepimiz kaydırma yaptık ve yüksek beklerken düşük alıp kaldık. bu sınav başlangıcından beri yanlış gidiyor yine bir şey yanlış ama ne anlamıyorum. pazartesi yapacağım itirazımı ve değişen bir şey olsa da olmasa da içimi rahatlatıcam en azından. hayatım boyunca test usulü sınavlarda ne beklediysem onu aldım ilk defa bunda böyle bir şey oldu çok ilginç hem de çok ilginç..

     
  9. NERIMAN

    NERIMAN TÜİSAG Üyesi

    bu magdurum,sınavı gecince rotayı değiştirdi..ters yola saptı..

     
    Levkav ve adanascuba bu yazıya teşekkür etti.
  10. adanascuba

    adanascuba TÜİSAG Üyesi

    Merhaba;
    Yazım yanlıslarından dolayı ozurdilerim , yorgun argın ve gecenin bir yarısında yazınca bu sekilde hatalar ortaya cıkıyor .
    2.si sen kimsin sorusu gidip herhangi bir arkadasınıza sorun bakalım arkadasınız cok olgun olarak size davranacakmı yoksa icinden kendini ne sanıyor bu demiyecekmi? konu bu degil uslup yanlıs sizce kullandıgınız uslup dogrumu? herkes burda gorusunu soyliye bilri sahsa iat bir itham varsa ozel mesajla halledilebilir yada yuz yuze gorusule bilir milletin icinde siz kimsiniz seklinde cıkısılması ne anlam ifade eder sizce . Bir tur kultur duzeyinimi gosterir yoksa tahamulsuzluk sınırlarının ne kadar asagıda oldugunu mu gosterir zaten uyenin canın yanmıs ve icindekileri yazmsı dikkat ediniz konu baslıgı sınav sonrası gorusler bu konu baslıgındada icindekileri uyeler dokecektir . bizler olgun davranmamız gerekmez mi? Yazım hatam olabilir yanlıs okumus olabilirim yanlıs anlamıs olabilirim ozaman su surec islenir kelimeler arasında yazdıgım yanlıslıkalar okurken kendiligindne duzelecektir ki sizler C sınıfı yarım cevirme yapılmıs sacma sapan soruları beyninizde analiz edip dogru cevapladınız onun icin benim kelimeler harfler basit duzeltmeler olackatir sizin icin . Okumamdaki yanlıs anlamam varsa yanınıza birini alın alttaki yorumları gostermedne adama okutun buyuk bir ihitmal arkadasınzı sunu dicak admaı rezil etmişssin vay be filan diye sizi poh poh lıcak kafası basıyorsa ya bukadar agız yazmasan iyi olurdu dicektir. Neyse konu bu degil siz karısnızda elemanınız varmıs yada bunlar kim oluyorda benimle muhattap oluyor seklşindeki tutumunuz bırakmanız cozum getirecektir. Kibar olmamız gerketigini dusunuyorum burası santiye yada karısnızdakiler cocuk degil cogu evli barklı aile sahibi kişiler . ....

     
  11. adanascuba

    adanascuba TÜİSAG Üyesi

    C sınıfı iş güvenliği uzmanlığı sınavından sonra oldu duzcumle kuramıyorum:) ozurdilerim

     
  12. kalsit

    kalsit TÜİSAG Üyesi

    9 soruda değişiklik yapıldığı halde başarı oranı %28 ise, bu sorular iptal edilmeden önce %5-10 arası birşeydi herhalde.
    Bence itirazlar için toplanmadan önce bunlar kağıtları okutup hangi sorular yanlış yapılmış,hangisini iptal edersek kaç kişi geçer diye bir hesap yapıp ona göre iptal ettiler soruları.

     
    Levkav ve adanascuba bu yazıya teşekkür etti.
  13. akincaylak_35

    akincaylak_35 TÜİSAG Üyesi

    bir şey sormak istiyorum şimdi arkadaşlar diğer itirazlar bölümünde görüyorum bunu netliğe kavuşturmamız lazım biz şimdi sınav sonuçlarına mı itiraz ediyoruz sınav sorularına arkadaşların tartıştıkları şeylere bakıyorum hala soru tartışılıyor bu ayrı bir başlık altında tartışılmalı bir de sınav sonuçlarına itiraz konusunda arkadaşlar yol gösterir iseniz sevinirim..(bankaya para vezneden mi atm den mi yoksa internet bankacılığı ile mi ve itiraz dilekçesi hakkında) şimdiden teşekkür ederim.

     
  14. replican

    replican TÜİSAG Üyesi

    arkadaşlar yok avukat olmaz demiş yok yetkili biriyle görüştüm mahkemeden bir sonuç çıkmaz diyen arkadaşlar bana o yetkili kişinin adını veya avukatın adını söyleyin avukat nerden biliyormuş çok merak ediyorum soruları incelemiş de doğruluğuna kanaat mi getirmiş acaba böyle söylentilerle mağdur olmuş arkaşalarımızı yıldırmaya çalışmayın unutmayın yarın sizde mağdur olabilirsiniz

     
    Levkav bu yazıya teşekkür etti.
  15. Keopseti

    Keopseti TÜİSAG Üyesi

    Arkadaşlar bence davamızdan vazgeçmeyelim. Sitede birkaç arkadaş var (kendilerini çok iyi biliyorlar), sallayarak 71 - 72 almışlar ve bizim itirazlar ile birşey elde edemeyeceğimizi savunuyorlar. Ama az düşünebilseler idi bu sınavların B ve A sınıfları var ve elbet gün dönecek ve onlarda adil olmayan bu sınavlardan birine takılacaklar. Ama o zaman biz geçsek bile geçemeyen arkadaşarın yanında olacağız ve bugün utanmayan o arkadaşları o gün utandıracağız.

     
    Sinan bu yazıya teşekkür etti.
  16. Keopseti

    Keopseti TÜİSAG Üyesi

    İtirazlardan birşey çıkmaz diyen bu arkadaşlar hangi avukatlar ile görüşmüşlerse dünyadan bir haberdarlar. Bizlerde yakın avukatlarımızla görüşüyoruz ve kesinlikle itiraz etmemizi öneriyolar. Bazı arkadaşlar ise ''verilmiş hak geri alınmaz biz sınavdan geçtik belgemizi alalım kimse geri alamaz'' düşüncesindeler. Böyle bir cümleyi ancak uzaydan gelen bir vatandaş söyleyebilir. Verilmiş hakların nasıl geri alındığı en yakın tarihlerde var. Halen sertifikaları verilmiş daha sonra iptal edilen bu arkadaşlardan haberi yok...

     
  17. Sinan

    Sinan TÜİSAG Üyesi

    Selamlar, sınavı geçen bir arkadaşınız olarak ben de yanınızdayım, sizin durumunuzda olmamam için hiç bir sebep yoktu, varsın sınav iptal edilsin, çalışır, yollara düşer tekrar gireriz sınava ve bu sefer vicdan muhasebesi yapmadan işimize bakarız. Yapılan haksızlıklara ses çıkarmalıyız, birlik olmalıyız..

     
    kaansaka ve Levkav bu yazıya teşekkür etti.
  18. Sinan

    Sinan TÜİSAG Üyesi

    Bu arada ben 2. kez sınava girdim, zar zor geçebildim. 2. kez girip de kalan arkadaşlar vardır illaki, hiç olmazsa, bu kadar iptal soruları olan bir sınavda, 3. bir sınav hakkı tanınması konusunda da baskı yapmalıdır bence, bilmem siz ne dersiniz?? Öncelik tabi ki sınavın iptalidir ama ilk kez sınava giren arkadaşların bir hakkı daha var, ya 2. kez girenlere yazık değil mi??

     
  19. keremo84

    keremo84 TÜİSAG Üyesi

    Arkadaşlar çalışma ve sosyal güvenlik bakanlığı sitesinde sınav sonucuna itiraz edilmesi ile ilgili bilgi yayınlanmış durumda ben itiraz edeceğim nasıl itiraz edeceğimiz ile ilgili bana yardımcı olabilirmisiniz.

     
  20. keremo84

    keremo84 TÜİSAG Üyesi

    dilekçeye neler yazacağız dilekçe örneği verirseniz daha iyi olur teşekkürler

     
Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş



Yandex.Metrica