24.12.2011 Iş Güvenliği Sınavı Sonrası Düşünceleriniz ?

Konu, 'İş Güvenliği Uzmanlığı Sınav Tartışmaları' kısmında Kaan SAKA tarafından paylaşıldı.

Sayfayı Paylaş

?

24.12.2011 tarihli iş güvenliği uzmanlığı sınav sorularını nasıl buluyorsunuz ?

  1. Sınav sorularının hazırlanışı başarılı.

    3,5%
  2. Sınav sorularının hazırlanışı başarısız.

    96,1%
  3. Önceki sınavlarla aynı nitelikte.

    0,4%
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. tuncayyy

    tuncayyy TÜİSAG Üyesi



    yoğun iş temposundan bakamıyorlardır telefona. Çay vs...



     
  2. euysal

    euysal TÜİSAG Üyesi



    Arkadaşlar günaydın,

    Bence bakanlığa laf söyleyeceğimize her iki sonuçta da nasıl bir yol çizeceğiz onu tartışalım, karar verelim. mahkeme yoluna gidecek miyiz, yoksa mayıs ayını mı bekleyeceğiz tekrar



     
  3. gulnikan

    gulnikan TÜİSAG Üyesi

    bu söylediğinize karar vermek için sonuçları beklemek lazım

     
  4. gulnikan

    gulnikan TÜİSAG Üyesi

    Belki de sınav iptal olacak bilemiyoruz ki



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
  5. gepp

    gepp TÜİSAG Üyesi

    Arkadaşlar;
    bakanlık "uygun olan itiraz dilekçeleri" gibi bir ibare koymuş. Yani bir çoğumuzun itiraz dilekçesini uygunsuz görmüş olabilirler.
    Böyle bir şey iddia edebilir bakanlık.
    Ben telefonla ulaşıp herhangi bir bilgilendirme yapılmamış olmasının nedeninin öğrenmeye çalışıyorum.
    Yani eğer dilekçen uygun görülmediyse dava açmanın bir faydası olmayacaktır.

     
  6. global

    global TÜİSAG Üyesi

    Arkadaşlar bugün kesin açıklama yaparlarmı?



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
  7. fatihmyilmaz

    fatihmyilmaz TÜİSAG Üyesi

    ayın 8 nin pazar a denk geldiginden bi haber olan kişilerden fazla şeyler mi bekliyoruz? çok acı..yazık bu ülkeye..

     
  8. İdil_e

    İdil_e TÜİSAG Üyesi

    Ben bu sistem düzene girene kadar 2. kez sınava girmeyi düşünmüyorum.

    Artı bu sınavda eninde sonunda davalık olacağı için geçsek de kalsak da sonucundan hiç ama hiç umutlu değilim.

    ve sınava girdiğim için de çok pişmanım keşke girmeseymişim de işime aynı şekilde devam etseymişim maalesef zamanı geriye alamıyoruz....

     
  9. gepp

    gepp TÜİSAG Üyesi

    Arkadaşlar nihayet bakanlıktan biriyle görüşebildim.
    Komisyon daha "şey" olmamış.
    Bugün öğleden sonra ya da yarın internet sayfalarından ya da bizim mailimize (ben mail adresimi yazmadım. İstediklerini belirten herhangi bir yazı da görmedim) konuyla alakalı açıklamayı duyuracaklarmış.
    Yanı boşuna kızıyoruz adamlara. Adamların haklı sebepleri var. Komisyon "şey" olmamış baksana...
    Bilgilerinize.

     
  10. isgici

    isgici TÜİSAG Üyesi

    Sorulara itirazlar birey bazında dilekçe ile yapıldığından cevaplar da aynı şekilde itiraz sahibine birey bazında gelecektir.
    Toplu bir kamuoyu duyurusu gerçekleşmeyecektir diye düşünüyorum.

     
  11. dj_shark

    dj_shark TÜİSAG Üyesi

    bence onlar çoktan şey olmuş

     
  12. Esat ÜN

    Esat ÜN TÜİSAG Üyesi

    şey ney :) toplanamamışlar mı yoksa karar alırken mi zorlanmışlar acaba

     
  13. zgoksel

    zgoksel TÜİSAG Üyesi

    "11) sınav İLE İLGİLİ İTİRAZLAR:
    - Adaylar; sınav sorularına ilişkin itirazlarını, soru ve cevap anahtarlarının http://www.meb.gov.tr ve http://www.isgmm.gov.tr internet adreslerinde yayımlanmasından itibaren (27.12.2011) en geç 3 (üç) iş günü içerisinde (29.12.2011 saat 17:00’ye kadar), İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdürlüğü’ne yapabileceklerdir.
    - Adayların sınav sorularına itiraz başvuruları, İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdürlüğü Döner Sermaye İşletme Müdürlüğünün Ziraat Bankası Emek şubesindeki TR 85 0001 0007 6540 5083 1150 07 IBAN No’lu hesabına 15 TL (KDV dahil) “sorulara itiraz ücreti” adı altında yatırarak alınan banka dekontu ve dilekçe ile kabul edilecektir. Başvuru adresi ise, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdürlüğü Yetkilendirme Daire Başkanlığı İnönü Bulvarı No:42 Emek-ANKARA’dır.
    - sınav sorularına ilişkin itirazlar, en geç 10 (on) gün içerisinde (8 Ocak 2012 tarihine kadar) İSGGM tarafından incelenip sonuçlandırılarak adaylara yine İSGGM tarafından yazılı olarak bildirilecektir."
    Yazılı olan buydu sınav duyurusunda, istediğin yere çekebiliyorsun.. 8 Ocak'a kadar sonuçlandırmıştır yetkililer ama yazılı olarak bildirme tarihi çok açık değil denilebilir. Kelime oyununu istenilen heryerde yapabilirsiniz.
    Bürokrasinin her kademesinde ne yazık ki bu böyle.. Yüksek kademe bürokrasi altındakini azarlar, hakaret eder, ezer; ezilen de eline geçen ilk fırsatta bunu başkalarından çıkarır.. Devletin her kademesi hemen hemen aynı, bazı polisleri aklınıza getirin; mazlumu tekme tokat döver ama nüfuzlu birinin yanında pısırık olur. Eğer bu sınav sonucuyla ilgilenen bir tane üst düzey yetkili olsaydı 8 Ocak Pazar günü saat 9'da itirazlara verilen cevaplar açıklanırdı..
    Ama koskoca bakanlık sabah saat 9'da cevap açıklamaz ki sanki hatası varmış gibi..

     
  14. kalsit

    kalsit TÜİSAG Üyesi

    Arkadaşlar dün gece rüyamda gördüm bu konuyu maalesef :)
    Sadece 2 tane sorunun şıkkını değiştiriyorlardı, o sorularda en küçük çalışma yaşı ve genç işçi tanımının olduğu sorulardı.
    Yani anlayacağınız rüyamda bile umutlanamıyorum bu komisyondan :)

     
  15. tuncayyy

    tuncayyy TÜİSAG Üyesi

    o zaman biz bugun daha fazla şey yapmayalım. gerek yok

     
  16. Kaan SAKA

    Kaan SAKA TÜİSAG Yönetici Admin

    Ne diyelim. Hayra yoralım, hayırlısı olsun !

     
  17. hidayet

    hidayet TÜİSAG Üyesi

    valla ben de rüyamda gördüm sınavdaydık sadece bana soruların cevaplarını sızdırıp vermişlermiş ama soruların cevapları elimdeki kağıtta olmasına rağmen halen doğruyu yapamıyordum :)) ciddiyim gerçekten gördüm hatta cevaplar iki nüshaymış bir tanesini hıcaya verdim herkese dağıtsın diye.. :)) düşününsene arkadaşlar öyle sorular sormuşlar ki adamlar cevaplar elimde olmasına rağmen doğru yapamıyorum.. açıkta kaldım heralde :))

     
  18. monster58

    monster58 TÜİSAG Üyesi

    Ayın 8 i dediler. 9 u oldu citt yokkk.bir kumpas seziyorum arkadaslar.herkes ayık olsun.

     
  19. mağdurum

    mağdurum TÜİSAG Üyesi

    isggm müdürü ilk görüşmede süreç normal olarak işleyecek demişti,bunların normali buysa..gerisi ALLAH a emanet

     
  20. mağdurum

    mağdurum TÜİSAG Üyesi

    bakın yan tarafa benim kafamda kara bulutlar dolaşıyor,sizde de var mı

     
Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş



Yandex.Metrica