Günün Konusu Bazen Şunun Da Kumandası Olsun Dediklerimiz (17.01.2014)

Konu, 'Günün Konusu' kısmında Mete Tanören tarafından paylaşıldı.

Sayfayı Paylaş

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Mete Tanören

    Mete Tanören TÜİSAG Üyesi



    Nelerdir arkadaşlar :D ?



     
    Gamze bu yazıya teşekkür etti.
  2. Gökhan Yurga

    Gökhan Yurga TÜİSAG Üyesi



    Eşim ve Kızım:):):):)



     
  3. Gamze

    Gamze TÜİSAG Yönetim Yardımcısı Yönetim Yardımcısı

    Lambaların kumandası olsa...

     
  4. Gamze

    Gamze TÜİSAG Yönetim Yardımcısı Yönetim Yardımcısı

    Zamanın kumandası olsa...
    Bitmesini istemediğim anlarda, kumanda ile o zamanı durdursam.



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
  5. HediyeBaydemir

    HediyeBaydemir TÜİSAG Üyesi

    valla aklıma siyasilerden birileri geliyo ama, şindi yazsam olmaz :sustum:

     
    Mete Tanören ve Gamze bu yazıya teşekkür etti.
  6. cvl-tt

    cvl-tt TÜİSAG Üyesi

    Mesai saatlerinin...



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
  7. mskosen

    mskosen TÜİSAG Üyesi

    iş yerine gitmeden işi evde yönetmek ve b yi almışken a ya girmek :)

     
  8. Funda Gürsoy Özkocacık

    Funda Gürsoy Özkocacık TÜİSAG Üyesi

  9. Mete Tanören

    Mete Tanören TÜİSAG Üyesi

    Click filmi var Gamze Hanım bu konuyu işleyen. Pek de işe yaramıyor zamanın kumandası o filme göre :D

     
  10. Gamze

    Gamze TÜİSAG Yönetim Yardımcısı Yönetim Yardımcısı

    Zaman zaman trafikte şu lamları değiştirebilecek bir kumandam olsa da hiç kırmızıya takılmadan gidebilsek diyorum :D Kırmızı mı yanıyor, bas kumandaya yeşil olsun. Ohhhh süperrr...

     
    Mete Tanören bu yazıya teşekkür etti.
  11. Görkem DEMİRÖRS

    Görkem DEMİRÖRS TÜİSAG Üyesi

    hayatı dahada zorlaştırmaya gerek yok hatta kumandaları kaldırsınlar kumanda kavgasıda kalkar:)

     
  12. Gamze

    Gamze TÜİSAG Yönetim Yardımcısı Yönetim Yardımcısı

    İlginç bir bakış açısı. Kumandalar hayatı kolaylaştırmak için yahu :)

     
  13. Görkem DEMİRÖRS

    Görkem DEMİRÖRS TÜİSAG Üyesi

    kumanda hayatı zorlaştırdığı gibi çıkmaza sürükler evlilikleri bozar :) boşverin kaldırın gitsin eskiden kumandamı varmış :p

     
    Funda Gürsoy Özkocacık bu yazıya teşekkür etti.
  14. Gamze

    Gamze TÜİSAG Yönetim Yardımcısı Yönetim Yardımcısı

    Bir kumanda yüzünden evlilik bozuluyorsa zaten o evlilik bozulmaya meyilliymiş...

     
    uzmancan ve Mete Tanören bu yazıya teşekkür etti.
  15. Haluk DEMİRCİOĞLU

    Haluk DEMİRCİOĞLU TÜİSAG Üyesi

    Saha da denetim yaptığım zamanlarda tehlikeli yerde çalışan işçileri görüyorum uzakta olduğum zamanlarda çok sıkıntı yaşıyorum herkesin ismini de bilmiyorum. bağırıyorum çağırıyorum herkes bakıyor bağırdığım işçi duymuyor. o anda bir kumanda olsa bassam düğmeye adam olduğu yerde donup kalsa hiç hareket edemese çok iyi olur.

    Bi de iş güvenliğinin mantığını neden gerekli olduğunu anlattığım da işi makaraya sarmak isteyen işçiler için kumandada bir düğme olsa bassam düğmeye adam füze gibi olduğu yerden havalansa uzay boşluğuna gitse geri gelmese bu da iyi olur.

     
  16. trapezuslu

    trapezuslu TÜİSAG Çalışma Birimi TÜİSAG Çalışma Birimi

    Bazen siyasetçilerin sesini kısmak istiyorum

     
    Mete Tanören bu yazıya teşekkür etti.
  17. Gamze

    Gamze TÜİSAG Yönetim Yardımcısı Yönetim Yardımcısı

    Bu beyfendi de yanındaki bayanın sesini kesiyor, bir nevi kumanda mahiyetinde :D

    1.jpg

     
    Mete Tanören bu yazıya teşekkür etti.
  18. Gamze

    Gamze TÜİSAG Yönetim Yardımcısı Yönetim Yardımcısı

    Bak bak hemende forumdaki beyler resmi beğeniyor, bu kadar mı bıktınız sesimizden yahu :D
    Çok ayıp!.. :kirbac::kirbac:

     
    Funda Gürsoy Özkocacık ve Mete Tanören bu yazıya teşekkür etti.
  19. Selahattinekinci

    Selahattinekinci TÜİSAG Üyesi

    Var zaten

     
  20. Gamze

    Gamze TÜİSAG Yönetim Yardımcısı Yönetim Yardımcısı

    Bizim evdeki lambada kumanda yok maalesef, TV izlerken üşeniyorum kalkmaya, tam mayışıyorum ama ışık açık, offf kalk yerinden ve o lambayı kapat. Sinir bozucu :D

     
Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş



Yandex.Metrica