Çağrı Merkezleri Için Risk Değerlendirme

Konu, 'Risk Değerlendirme Metodolojileri' kısmında İSGezgi tarafından paylaşıldı.

Sayfayı Paylaş

  1. İSGezgi

    İSGezgi TÜİSAG Üyesi



    arkadaşlar merhaba çagrı merkezleri için örnek teşkil edebilicek risk degerlendirme yapmış veya bu sektörde çalışan var mı



     
  2. süleymanyılmaz

    süleymanyılmaz TÜİSAG Üyesi



    Bakanlığın sitesinde çağrı merkezleri ile ilgili risk değerlendirme rehberi var. Buradan faydalanabilirsiniz.

    Ergonomi konusunu bence olmazsa olması, artı işitme kaybı konusu çünkü telefonla devamlı konuşuyorlar, stress de ele alınabilir

    saygılarımla



     
    ezgiertan bu yazıya teşekkür etti.
  3. İSGezgi

    İSGezgi TÜİSAG Üyesi

    teşekkürler süleyman bey yeterli gelicek mi emin olamadım o yüzden bende bir danışayım istedim iyi çalışmalar dilerim

     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş



Yandex.Metrica