Erken Sinav Için Bakanliğa Mail Atalim...

Konu, 'Güncel Tartışma Konuları' kısmında mustafaduran06 tarafından paylaşıldı.

Sayfayı Paylaş

?

İSG SINAVI ERKEN7YAPILMIŞ OLSA HANGİ AYDA YAPILMALI SİZCE?

  1. ŞUBAT

    64,5%
  2. MART

    35,5%
  1. mustafaduran06

    mustafaduran06 TÜİSAG Üyesi



    Arkadaşlar ülkemizde iş güvenlik uzmanı açığı mevcuttur. mayıs ayına kadar (zaten eksik sayıda olan)uzmanlarımızın bakması zor olacaktır. mayıs ayında sınava giren adayların belgeleride 3-4 ay sonra ellerine ulaşmaktadır. düzenin sağlanması ve verimin arttırılması için SINAVIN ERKEN YAPILMASINI TALEP EDELİM... fikri olan?



     
  2. Mert

    Mert TÜİSAG Üyesi



    1- uzman eksiği değil fazlası var......
    2- sınavların birkaç seneliğine b grubu eksiği olduğu için (yeni yönetmelikler çıkacak filan) durdurulacağı ve c'lerin b'ye aktarılıp c de eksik olunca sınav yapılacağı duyumları var ....
    3- sınavın erken yapılabilmesi için soru hazırlanması , kitapcık hazırlanması vs.. gibi bir sürü eften püften angarya işler war
    4- sonuç olarak saçma konu başlığı
    5- herkese şanslı günler



     
    eisperle, degiray, elaisg ve 1 kişi daha buna teşekkür etti.
  3. mecitaltay

    mecitaltay TÜİSAG Üyesi

    fazlası mı var
    anlamadım bu işi

     
  4. replican

    replican TÜİSAG Üyesi

    şuanda c sınıfı uzman fazlası var fiyatlar zaten düşük durmadan 2-3 ayda bir sınavla piyasaya c sınıfı uzmanı sürülürse ücretler sıfıra yaklaşır heralde



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
  5. A. Aytuğ KADIOĞLU

    A. Aytuğ KADIOĞLU TÜİSAG Üyesi

    2 ayda bir ehliyet sınavı yapıp trafiğe kasap gibi sürücüler göndermek gibi olur.

     
    mikrop ve elaisg bu yazıya teşekkür etti.
  6. mecitaltay

    mecitaltay TÜİSAG Üyesi

    ben bu sertifikayı alıp hayatıma yeni bir yön vermeyi planlıyorum. eğer hayatımı kazanıp geçinemeyeceksem bulaşmayayım arkadaşlar. fikri olan var mı bu konuda? yardım ederseniz memnun olurum



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
  7. mikrop

    mikrop TÜİSAG Üyesi

    Dislike olsa dislike vercektim konuyu açan arkadaşa ama teşeküret vardı..Bende etmiyorum :) Biz yazdan beri çalışıyor-çabalıyoruz ama daha hal belgemiz elimizde değil :) Du bakalım biraz sabredin..Sırası gelen alsın bi belgesini :)

     
  8. mustafaduran06

    mustafaduran06 TÜİSAG Üyesi

    bizde istemeyiz tabiki de bu sınavların 2-3 ayda bir yapılmasını... HATTA DEVLETİN BU KADAR CİDDİ KONUYU SADECE 15 GÜN UZAKTAN (insanların ne yaptığı belli değil) + 15 GÜN YÜZYÜZE VE 5 GÜN STAJ YAPARAK İŞ GÜVENLİĞİNDE ÇOOOOK MU UZMANLAŞTIKLARINI SANIYORLAR.. almanyada bu eğitim 1.5 yıl sürmekte ve sadece devlet tarafından yapılmaktadır. devlet eğer bunu yaparsa bizimde sınavı erken yapın deme hakkımız doğar...

     
  9. degiray

    degiray TÜİSAG Üyesi

    Yukarıdaki yazılarda da belirtildi. Şu an inanılmaz bir C durumu var. Bakanlık C almadan yeni sınavların formüllerini arıyor. Şu an eldeki uzmanların %90 i hemen hemen C sınıfı o yüzden şu an şişme var. 5 sene sonra daha büyük bir şişme olacağı kanaatindeyim.Arkadaşlar hangi meslek grubundaysanız o işlere asılın iş güvenliğine geçişleri çok geri planlara atın derim.

     
  10. Hüseyin KORKMAZ

    Hüseyin KORKMAZ TÜİSAG Üyesi

    istanbulda bir firma hiç kursa gitmrden 1250 tl ye sertifika veriyor. Sırf para kazanmak için 2 3 ayda bir sınav yaparlarsa piyasada taban olmuş ücretler ayağa düşecektir.

     
    mikrop bu yazıya teşekkür etti.
  11. s.aksu

    s.aksu TÜİSAG Üyesi

    şu anda sertifikanız olsa hemen işe başlasanız belki karnınızı doyuracak kadar pazar kazanabilirsiniz. fakat 1-2 yıl içinde fiyatlar öyle düşecek ki, isg den kazandığınızla kendinize ikinci bir pantolon alamayacaksınız...

     
    degiray, mikrop ve Serhat Ay bu yazıya teşekkür etti.
  12. mustafaduran06

    mustafaduran06 TÜİSAG Üyesi

    herkes ne işle uğraştığının ve yaptığı işin ne kadar ciddiyet gerektirdiğinin bilincinde olsa UCUZAda çalışmaz... kendini 300-500 lira için ne kadar RİSKe attığının farkına da varır. ÇALIŞMA SÖZLEŞMESİNİ SİZ KENDİ İSTEKLERİNİZE GÖRE DOLDURMAZSANIZ ZATEN 1-0 maglup başlarsınız...

     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş



Yandex.Metrica