Halk Otobüsü Için Risk Analizi

Konu, 'Riskanalizleri.com Arşivi' kısmında emre turkoğlu tarafından paylaşıldı.

Sayfayı Paylaş

  1. emre turkoğlu

    emre turkoğlu TÜİSAG Üyesi



    Arkadaşlar merhaba,
    Halk otobüsü için risk analizi yapan var mı daha önce?Veya elinde örnek bir rapor olan varsa paylaşırsa sevinirim...Şimdiden teşekkurler.



     
  2. Real

    Real TÜİSAG Üyesi



    Çsgb rehber belki işinize yarar.



     

    Ekli Dosyalar:

  3. uludagfzk

    uludagfzk TÜİSAG Üyesi

    go-kart risk analizini hazırlıyorum,(buarada hobi karting diyede bir yönetmelik varmış:)çalışanı mevsimsel sebeplerle yok(kışın açık pist olduğu için çalışılmıyormuş bu sebeple)işverenden resmi merciler risk analizi istemişler,bende yapıyorum.sıkıntı şu bu go-kart ın çalışanı olmadığı için işyeri sgk sicil no.suna ulaşamadık sadece faliyetiyle ilgili 8517 şeklinde bir kod var,tanımını bulamadım.bu go-kartçı araçların bakım-onarımınıda yapıyor.bana göre tehlikeli sınıf ama nace kodlarında iki tanım arasında karar veremedim.şöyle ki;93.11.01=Spor tesislerinin işletilmesi (futbol, hokey, paten, golf, vb. sahaları, yarış pistleri, stadyumlar, yüzme havuzları, tenis kortları, bovling alanları, boks arenaları, vb. tesisler)veya 93.19.03=Spor ve eğlence amaçlı sporlara ilişkin destek hizmetler (balıkçılık ve avcılık spor alanlarının işletilmesi, avcılık, balıkçılık ve dağcılık rehberliği, yarış atı ahırı ve yarış aracı garajlarının hizmetleri, spor ve eğlence hayvanlarının eğitimi, vb.)
    internette araştırdım benzer faliye ilişkin bulamadım.nedir bu işyeri tehlike sınıfı?ona göre analizde ayrıca belirticem eğer tehlikeli sınıf ise,çalışanı yoktur ama olması halinde uzman ve hekimle çalışılmalıdır şeklinde.not:tehlikeli sınıfta ise çalışanı yoksa,çalışanı oluncaya kadar uzman ve hekimle çalışma mecburiyeti yok,ayrıca analiz hazırlanacak ekipte hekim olmasınada haliyle gerek yok.

     
    35izmir bu yazıya teşekkür etti.
  4. turanmst

    turanmst TÜİSAG Üyesi


    http://www.haberturk.com/gundem/haber/818099-go-kart-pistinde-korkunc-olum-13
    saçların toplu olması gerektiğini mutlaka bildir :(



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
    Last edited by a moderator: 7 Nisan 2014
  5. münza

    münza TÜİSAG Üyesi

  6. İskender GÜRDAĞ

    İskender GÜRDAĞ TÜİSAG Üyesi

    halk otobüslerinde risk analizi için önce otobüsün hattının ne olduğuna bakın bence 500 T var mesela dillere destan tuzla-cevizlibağ gidiş dönüş 6 saat :) yüzlerce yolcu üstüste en risksiz yerde şoför var en azından garanti oturuyor biz koltuklar için sorvivor daki gibi mücadele veriyoruz birde otobüste düşme riski yok çünki düşülebilecek yer yok bütün otobüs tek vücut halinde yolculuk ediyor

    :D



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
    kadir serkan bu yazıya teşekkür etti.
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş



Yandex.Metrica