Iş Kazaları Kayıt Tutma

erdemacar

Üye
TÜİSAG Üyesi
Katılım
22 May 2012
Mesajlar
22
Tepki puanı
12
Merhaba,
Arkadaşlar işyerlerinde iş kazaları kaydı tutulması gerekiyor artık, fakat bu konu hakkında karar defterine mi yoksa tavsıye ve uygunsuzluklar defterine mi yazmak lazım. Ölümlü, ramak kala, raporu... Gıbı ayrı ayrı, sebebi, sonucunda ne yapıldı gıbı detaylı mı yazmak gerekir?
Bir bilgisi olan var mıdır?
 

GökayAydogan

Çalışkan Üye
TÜİSAG Üyesi
Katılım
21 May 2012
Mesajlar
142
Tepki puanı
96
Eskiden beri tutulması gereken bir kayıt, İş kazası raporu tarzında bir form yapın, 2 şahit ve 1 de kazayı geçiren kişinin ifadeleri olsun.. En son kısmını da siz doldurun, oraya düzeltici bir faaliyet yapıldı mı? PErsonel ile görüşüldü mü? vb mutlaka olsun..
 

Cevre5559

Aktif Üye
TÜİSAG Üyesi
Katılım
21 Şub 2012
Mesajlar
71
Tepki puanı
187
Meslek
Uzman (C)
Merhaba,
Arkadaşlar işyerlerinde iş kazaları kaydı tutulması gerekiyor artık, fakat bu konu hakkında karar defterine mi yoksa tavsıye ve uygunsuzluklar defterine mi yazmak lazım. Ölümlü, ramak kala, raporu... Gıbı ayrı ayrı, sebebi, sonucunda ne yapıldı gıbı detaylı mı yazmak gerekir?
Bir bilgisi olan var mıdır?
Kaza kayıtlarını tutmanız yeterli diye biliyorum aşağıdaki konuya bakın isterseniz.
http://www.isgfrm.com/threads/yıllık-Şantiye-iş-güvenliği-istatistikleri.6626/#post-42004
 
Üst
!!! Reklam Engelleyici Tespit Edildi !!!

Reklam Engelleyici Kulladığınız Tespit Edildi !

Sitemiz geçimini reklam gelirlerinden kazanmaktadır. Bundan dolayı Ad Block gibi reklam engelleyicilerin kullanılmasına izin verilmemektedir. Anlayış göstererek bu site için reklam engelleyicinizi devredışı bıraktığınız için şimdiden teşekkür ederiz.

Devredışı bıraktım, siteyi gezmeye devam edebilirim.