İlginç iş görüşmelerimiz

Konu, 'Güncel Tartışma Konuları' kısmında Mustafa ESEN tarafından paylaşıldı.

Sayfayı Paylaş

  1. Mustafa ESEN

    Mustafa ESEN TÜİSAG Üyesi



    Anlaşılan herkesin iş görüşmeleri olumlu geçmiş................:düşünceli:



     
  2. Seylan Aygün

    Seylan Aygün TÜİSAG Üyesi



    görüşmem olsa keşke:mustafa:



     
    Mustafa ESEN ve buketdemir bu yazıya teşekkür etti.
  3. volkans

    volkans TÜİSAG Üyesi

    en kötüsü med line diye bir firmaydı. allahım ne biçim biryer. 2 doktorunmuş konuşuyoruz.
    adam yeni yer kuracakmış gebzede kısaca anlatıyorum: oradaki işleri sen yapacaksın dedi. pazarlamayı sen yapacaksın dedi ve risk analizlerini sen yapcaksın dedi. şimdi bişey yazacamda uygun degil. sonra biz bu işlere önem veririz risk analizi dedinmi böyle olur(elinde 60 sayfalık risk analizi var) büyük firmalarla çalışırız falan. en sonunda bizim ücretimiz 1300-1500 tl diyince orada iş bitti tabi.

     
    taylantalu ve Mustafa ESEN bu yazıya teşekkür etti.
  4. buketdemir

    buketdemir TÜİSAG Üyesi

    işveren iş yerinin tehlike sınıfı bilmiyordu.tehlike sınıfları tebliğinden bahsettim ve kendisine verdim,yapacağım işler hakkında bilgi verdim.tavrından falan bahsetmiyorum bile hiç ! kendisi tebliği incelemiş ve kanunda boşluk bulmuş :D çünkü kazan imalatı tebliğde yazmıyormuş :D burası Havalandırma, Isı Pompaları ve Hava Temizleyicileri üretimi yapan bir yer :) kanunda boşluk bulan sevgili işvereni tebrik ediyorum.büyük başarı :hey:



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
    charlesdexter, Onur ATALAY, Bhr-İsg ve 4 kişi daha buna teşekkür etti.
  5. Seylan Aygün

    Seylan Aygün TÜİSAG Üyesi

    alkışlıyorum bu işvereni:alkış::alkış:bu başarısından dolayı saygı duydum kendisine:p

     
    buketdemir ve Mustafa ESEN bu yazıya teşekkür etti.
  6. hakkoca84

    hakkoca84 Guest

    İSG dışında antalyada 500 araçlık bir firmaya araç takip sorunlusu olarak başvurdum temmuz ayında.
    Görüşmeye davet edildim, gayet normal bir şekilde Prs. sor. Eğitim uz. ve şirket müdüründen oluşan 3 lü ile bir toplantı yapıldı, son çalışabileceğim rakam filan soruldu 1750 dedim. bir hafta sonra bir görüşmeye daha çağrıldım. 3 lü ekibe 2 tanede şirket sahibi eklenmiş
    5 kişinin ince eleyip sık dokuyan sorularından sonra patron sordu 1000 tl ye bizle çalışırmısın tek bir cevap istiyorum evetmi hayırmı diye...
    Benim cevabım hayır doğal olarak görüşme sonlandı. Tabii çıktıktan sonra içime oturdu, Cv de istediğim rakam 2000 ve üstü olarak gözükür ken neden hem de ramazan günü saat 17 de 2. görüşmeye davet ediliyorum ve komik bir rakamla...
    Ertesi gün personel müd. aradım bir yanlışlıkmı oldu filan diye sordum, Hasan bey bizim görüşmemiz henüz bitmemişti, size başka bir rakam teklifimiz olucaktı onun için bi yere bağladı ve 2 yıllık sözleşme ve 1250 kabulmü dedi...İşim olmaz sizin gibi bir firmayla isterse 2500 olsun bu saatten sonra tabii patladım ben...
    Personel ücretinin bile hamdinin telefonu gibi pazarlığını yapan bir firmadan daha ne beklenir:(



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
  7. FİLİZ FİYCİ

    FİLİZ FİYCİ TÜİSAG Üyesi

    arkadaşlar aynen öle piyasa bunları yapanda biz uzmanlar. çünkü nereye gitsek bunun piyasası 1000 ile 1500 arası diyolar lütfen kendimizi küçültmeyelim.

     
    Fasih Fatih DEMİRTAŞ bu yazıya teşekkür etti.
  8. volkans

    volkans TÜİSAG Üyesi

    Arkadaşlar gerçeknten kabul etmeyin bu rakamları. Ben hiçbir görüşmemde kabul etmiyorum. Düşünün bir kere bu rakamları basit firmalarda çalışarak bile zaten kazanabiliyorsunuz. Yeni bir uzmanın maaşı 2000-2500 tl nin altında olmamalı. Sadece uzman değil bütün işlerde bu böyle bence mühendis 2000 tl altında başlaması hoş değil. Zaten bunun altında başlatanın yanından kaçın sizi hiç düşünmüyordur ve en ufak sıkıntıda yollarını ayıracaktır

     
    mervexz, elif.elif ve mücahit ayan bu yazıya teşekkür etti.
  9. kimyagelf

    kimyagelf TÜİSAG Üyesi

    kasım

     
  10. kimyagelf

    kimyagelf TÜİSAG Üyesi

    kasım özerle bir akrabalığın varmı (yalnız kasım özer kim diye sorma darılırım valla ) benim eşim 2 büyük fabrikada biri iplik diğeri kot devi olan 2 büyük fabrikada iş yeri hekimliği yapmış bir insandır.eşim diyor ki o dediğin şahsiyerleri çok iyi bilirim dik duramayıp sizin gibi gidene ağam gelene paşam diyenler olduğu sürece semer vuran çok olur diyor. ve ayrıca diyor ki sizbu sınav için pek ter dökmediniz maddi ve manevi olarak sınav sorularını da rüyanda görüp cevaplayıpta bu sertifikayı aldın diyor saygılar

     
  11. Ufuk SAĞLAM

    Ufuk SAĞLAM TÜİSAG Üyesi

    Bende geçen hafta bir iş yeri ile görüşdüm. İşyeri türkiyenin önde gelen iş gruplarından biri diyebilirim.iş yerinde imalat adına herşey var pres,talaşlı imalat,kalıp,sıcak dövme,kaynak vb.... şirketin bi özelliği var hertürlü şeylerini kendileri yapıyo dışarıya para kaptırmıyolar neyse uzatmayayım çağırdılar görüşmeye gittim form doldurdum sonra personel sorumlusu ve fabrika müdürü ile mülakata başladık adam başvuru formunu incelerken bi bakdı maaş kısmına 2500TL yazıyo alay edercesine eline hazır kalem geçmişken 4000-5000TL yazsaymışın dedi orda karar verdim isg adına hiç bişey bilmiyolar bu firma bi yerden danışmanlık hizmeti bile alıyomuş düşünün artık.Tehlike sınıfı olarak B ye giriyolar ve 200 kişi çalışıyo .isg ye bakış açıları işçilerin eğitimi ve iş kazalarını önlemek diyolar ama bence bu işin sorumluluğundan bi haberler...

     
    izmir bu yazıya teşekkür etti.
  12. Seylan Aygün

    Seylan Aygün TÜİSAG Üyesi

    sen de onlarla hiç bişey bilmediklerine dair alay edip, "eline hazır kalem geçmişken 4000-5000TL yazsaymışın" :şaşırma:kko: dedikleri an kalkıp gitseydin keşke..

     
  13. Ufuk SAĞLAM

    Ufuk SAĞLAM TÜİSAG Üyesi

    bi bakıma öyle oldu fiyattan sonra pek bişey konuşmadık zaten ...sonradan öğrendim ki uzun zamandır arıyolarmış c sınıfı uzman... amaç belli en ucuza en çok sorumluluk vermek

     
  14. Seylan Aygün

    Seylan Aygün TÜİSAG Üyesi

    daha çok uzun zaman ararlar bunlar bu kafayla..:şaşırma:kko:

     
  15. alpbey

    alpbey TÜİSAG Üyesi

    Yari zamanli calisan veye is gorusmesi yapan varmi arkadaslar..

    GT-N7000 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

     
  16. lalemutlu

    lalemutlu TÜİSAG Üyesi

    bir iş görüşmesi de benden :) kimyagerim bi firma proje müdürü olarak iş ilanı vermişti.başvurdum ve görüşmeye gittim.bi gittim yemek şirketinin girişinde beni ilkel bir asansör karşıladı orda dedim nese dur bakalım:) görüşmeyi yaptık en sonunda bak dedi kadın eğer girceksen yeri geldiğinde bizle dolma da sararsın börek için yufkayıda dizersin haberin olsun dedi.hemen ordan topukladım:)

     
    Hakan ERSOY, rahmi koca, Nurdan DAHİ ve 3 kişi daha buna teşekkür etti.
  17. alix

    alix TÜİSAG Üyesi

    :) yemek yapmasını bilmeyenler için ideal bir iş :)

     
  18. leventsert

    leventsert TÜİSAG Üyesi

    Uzmanları odası diyelim daha doğru olur. Mühendis olmayan uzmanları dışarıda bırakmayalım.

     
    fcaral ve Aytuğ bu yazıya teşekkür etti.
  19. lalemutlu

    lalemutlu TÜİSAG Üyesi

    çok şükür maharetliyim alix o yüzden topukladım zaten :)

     
    ercucuk006 ve Mustafa ESEN bu yazıya teşekkür etti.
  20. Ufuk SAĞLAM

    Ufuk SAĞLAM TÜİSAG Üyesi

    belkide mesleğinin yanında maharetli olduğun için seni iş görüşmesine çağırmışlardır :D

     
    Mustafa ESEN bu yazıya teşekkür etti.
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş



Yandex.Metrica