İmar Durumu Belgesi Nasıl Alınır ?

Konu, 'İnşaat Mühendisleri Mesleki Bilgi' kısmında Kaan SAKA tarafından paylaşıldı.

Sayfayı Paylaş

  1. Kaan SAKA

    Kaan SAKA TÜİSAG Yönetici Admin



    İmar Durumu Belgesi Nasıl Alınır ?
    İmar Durum belgesi almak için izlemeniz gereken prosedürler nelerdir?
    Bazı arsaların imar bilgi durumu, belediyelerin internetteki imar bilgi durumu arama motorlarında gözükmektedir.

    İnternette arsanızın imar durumu gözükmüyorsa ve İmar durumu belgeniz (imar bilgi formunuz) yoksa ve bu belgeyi kendiniz almak isterseniz, Arsanızın bulunduğu ilgili belediye imar müdürlüğüne (Örneğin; Bakırköy, Kadıköy,Üsküdar Bodrum,Datça, Beşiktaş gibi) gidip, standart imar durumu belgesi dilekçesini doldurunca yada bir dilekçeyle müracaat ettiğinizde, "imar bilgi durumu” belgesini alabilmektesiniz.

    İmar Durumu belge tanzimi şartları bazı belediyeler için; tapu fotokopisi, imar durumu belgesi yeterli olmakla birlikte istenilen belgeler, her belediye için değişmektedir.İstanbul,ilçe belediye imar müdürlükleri genel olarak aşağıdaki belgeler istenmektedir.

    Dilekçe, Tapu (Asıl ve aslının aynıdır yaptırmak için fotokopisi birlikte), Çap (Asıl ve aslının aynıdır yaptırmak için fotokopisi ile birlikte, son 1 yıl içinde alınmış), müracaatçı vekil ise vekaletname, Ayrıca; Tapunuzda ahşap ev yazıyorsa; arsanıza ait fotoğraf , Koruma Kurulu Kararı ve röperli kroki de isteyebilmektedirler.

    Kaynak : http://www.cobanli.com.tr



     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş



Yandex.Metrica