Iş Güvenliği Uzmanlığı Belge Sorgulama

Konu, 'İSG Katip Hakkında Herşey' kısmında Orkun ULU tarafından paylaşıldı.

  1. Nurdan DAHİ

    Nurdan DAHİ Banned



    indirim yaparlar mı acaba ? :k_karışık::D:utanmış::şaşırma:kko:



     
  2. Cem AKBULAK

    Cem AKBULAK TÜİSAG Üyesi



    ben görüştüm...sezon sonu indirim günleri bitmiş....:mustafa::p



     
  3. okko

    okko TÜİSAG Üyesi

    illa bir kılçık çıkacak :) öderiz biz bu parayı

     
  4. senel

    senel TÜİSAG Üyesi

    Bence aynı durumda olan kişilere farklı farklı uygulamalar yapılması çok saçma ve haksızlık....

     
    GKCN07 bu yazıya teşekkür etti.
  5. Emre DEDE

    Emre DEDE TÜİSAG Üyesi

    Eğitim Kurumundan gelen bugün tarihli Mail
    Değerli Katılımcılar bakanlıktan gelen bilgilendir maili aşağıdaki gibidir. Yani gödereceğiniz belgelere ek olarak aşağıdaki hesaba yapılan ödemenin dekontunuda eklemeniz gerekmektedir.

    Sn. Yetkili,

    Bilindiği üzere 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu 30 Haziran 2012 tarihli ve 28839 sayılı resmi gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girmiştir. Söz konusu Kanun’un 31. maddesi gereğince, Kanunun yayım tarihinden sonra yapılan “ İş Güvenliği Uzmanlığı Belgesi ”, “ İşyeri Hekimliği Belgesi ” ve “ Eğitici Belgesi ” talep dilekçelerine belge ücreti olan (280+KDV=330,4) TL’lik ücretin yatırıldığına dair dekontun eklenmesi gerekmektedir.

    Söz konusu ücret;
    Ziraat Bankası – Emek Şubesi
    İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdürlüğü Döner Sermaye İşletmesi Müdürlüğü Hesabı
    IBAN NO: TR 8500 0100 0765 4050 8311 5007 numaralı hesaba yatırılacaktır.

    İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdürlüğü
    Yetkilendirme Daire Başkanlığı



     
  6. ipoko

    ipoko TÜİSAG Üyesi

    belgeniz postaya verildikten sonra kaç gün içinde elinize ulaştı acaba?

     
  7. Seylan Aygün

    Seylan Aygün TÜİSAG Üyesi

    postaya ne zaman verildiğini bilmiyorum. ben bu linkten baktığımda belgem elimdeydi zaten. 18 haziranda teslim etmiştim bakanlığa, 2 temmuzda kursu aradığımda belgem onların elindeydi.

     
  8. Orkun ULU

    Orkun ULU TÜİSAG Üyesi

    2 gün içinde egitim aldıgımız kuruma geldı

     
  9. HüseyinK

    HüseyinK TÜİSAG Üyesi

    Ne işlem görüyor benim belge merak ettim :)

     
  10. Nurdan DAHİ

    Nurdan DAHİ Banned

    Bizim belgeler öyle hüseyin bey işlem bitmek bilmiyor :D

     
    Hüseyin KOÇ bu yazıya teşekkür etti.
  11. GUNİBRAHİM

    GUNİBRAHİM TÜİSAG Üyesi

    ARKADAŞLAR MERHABA
    EVRAKLARI KARGO İLE 28 HAZİRANDA GÖNDERDİM 29 HAZİRANDA KARGO TESLİM ETMİŞ , DEKONTU 4 TEMMUZDA GÖNDERDİM BELGE NE ZAMAN ÇIKAR BİLGİSİ OLAN VAR MI?
    TEŞEKKÜRLER..

     
  12. Mert Fatih Kesgin

    Mert Fatih Kesgin TÜİSAG Üyesi

    Dekont niye ki? 30 Hazirandan önce başvuranlar ödeme yapmıyor ki...

     
  13. buketdemir

    buketdemir TÜİSAG Üyesi

    Belgeniz onaya sunmak için inceleniyor.:kararsız:

     
    GUNİBRAHİM bu yazıya teşekkür etti.
  14. Cem AKBULAK

    Cem AKBULAK TÜİSAG Üyesi

    yav arkadaşlar,sanırım bunlar eğitim kurumlarıyla paslaşıyorlar gibime geliyor...belgesini erken alanlar hep eğitim kurumundan almışlar farkındaysanız....hani kesinlikle kişisel başvuru yapılacaktı...???.....bişeyler var bu işin içinde ama.....anlamadım ben....

     
  15. HATİCEORKUN

    HATİCEORKUN TÜİSAG Üyesi

  16. ISG-isg

    ISG-isg ISGfrm Çalışma Birimi

    postaya verilmiş:)

     
  17. GUNİBRAHİM

    GUNİBRAHİM TÜİSAG Üyesi

    MERT BEY BAKANLIĞI ARADIĞIMDA HERKESİN YATIRMASI GEREKTİĞİNİ SÖYLEDİLER..

     
  18. H.Ece ALTINTAŞ

    H.Ece ALTINTAŞ TÜİSAG Üyesi

    benim 26sında ulaştı bakanlığa hala belge işlem görmek için bekliyor diyor... :(

     
  19. ka64

    ka64 TÜİSAG Üyesi

    Bendede aynı durum...Çok zor herhalde belge hazırlamak..

     
  20. Mert Fatih Kesgin

    Mert Fatih Kesgin TÜİSAG Üyesi

    Nasıl iş yapıyor bunlar ya. O zaman yayınlasınlar bi yazı. hukuki olarak böyle bi şey talep edemezler ki. Kanunu geri işletemezler. Bence bi sorun var orada. O zaman belge verdiklerinden de bu parayı talep etmeleri lazım.

     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş



Yandex.Metrica