Iş Güvenliği Uzmanlığı Belge Sorgulama

Konu, 'İSG Katip Hakkında Herşey' kısmında Orkun ULU tarafından paylaşıldı.

Sayfayı Paylaş

  1. mfk321

    mfk321 TÜİSAG Üyesi



    isg-katip e sadece e-devlet üzerinden giriş yapın. yoksa birşey göremezsiniz.



     
  2. miraç pekmezci

    miraç pekmezci TÜİSAG Üyesi



    İsgkatipte adınızın çıkması yeterli



     
  3. uzmanoldum

    uzmanoldum TÜİSAG Üyesi

    arkadaşlar parayı yatırmadan sistemde B sınıfı olarak giriş yapmıyolarmı?Cvardı zaten bende.isg katiptede görünüyo,ama B girişi lazım banada,birde bireysel atamayı nasıl yapcaz,bilen yada yapan varsa yardımcı olsun lütfen,,

     
  4. sametay

    sametay TÜİSAG Üyesi

    Arkadaşım C için para ödemişsin anlaşılan B ye yükseltmek istiyosun şimdi sen neyin parasını ödeyeceksin. Devlete bi daha mı 413 tl ödemek hevesindesin B ye de sahip olmadığın için 413 tl yatırman mantıksız. E öyleyse bi tek seçenek kalıyo prim günün 1500 ü aşıyosa MEB 35 -40 tl lik sınav ücretini yatırırsın sınava başvurusun sınavı geçersen Byi almaya hak kazanırsın...



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
  5. sametay

    sametay TÜİSAG Üyesi

    23 Şubattaki sınava sadece yükseltme yapanlar 413tl ödeyip, ptt ye gidip e-devlet şifresi alıp, isg-katip programını takip etmek olacak orada büyük ihtimal 22 ocak kadar isg katipten setifika nonu ve girebileceğin sınıfı öğreneceksin. Bu kadar...

     
  6. sametay

    sametay TÜİSAG Üyesi

    Yükseltmeye girmesende (benim arkadaş gibi) Ziraat bankası Kurumsal tahsilattan sadece tc yi söyleyince sana ne kadar ödeyeceğini (413 tl) söylüyo. yani yatırabilirsin... Ama Ankara şu an Yükseltme Sınavı için enerji harcadığından sizin gibi olanların 22-27 ocaktan sonra ödeme yapması bence makul olur...



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
    pasatchm bu yazıya teşekkür etti.
  7. uzmanoldum

    uzmanoldum TÜİSAG Üyesi

    B Sınıfı belgeyide aldım ben arkadaşım,21 aralık sınavında,şimdi sisteme girildikten sonra sözleşme yapacağız.bireysel atamalar nasıl yapılıyor benim sormak istediğim asıl şey,çalıştığım işyerinde b sınıfı uzmanlık yapacağım,sözleşmeyi bakanlığa göndermem yeterlimi?öle hevesliyimki sorma yani defalarca para yatırmaya,eee uzman olarak çok kazanıyoruz zaten

     
  8. sametay

    sametay TÜİSAG Üyesi

    İsg-katipte görünmesi 22 ocaka kadar sürebilir. Malum Ankara enerjisini 23 şubata harcıyo... Sözleşme işleri forumda başka başlıklarda vardır...

     
    uzmanoldum bu yazıya teşekkür etti.
  9. MERE

    MERE TÜİSAG Üyesi

    İSG KATİPTEN ten e devlet şifresiyle giriş yaparsınız. 22 -27 ocak arası aktifleşir

     
    pasatchm bu yazıya teşekkür etti.
  10. MERE

    MERE TÜİSAG Üyesi

    3 gün içinde

     
  11. oezguel

    oezguel TÜİSAG Üyesi

    arkadaşlar ben geçe hafta yatırdım ücreti, hala aktifleşmedi B sınıfı belgem

     
  12. Selçuk Taşpınar

    Selçuk Taşpınar TÜİSAG Üyesi

    benim de aktifleşmedi. sertifika ücretini yenileme ücreti sanıp yanlışlıkla iki kerede yatırdım. (103,25 ve 309,77 olarak). bakanlıkta ulaşabileceğimiz bir telefon no var mıdır yoksa biraz daha bekleyelim mi?

     
  13. Naim.

    Naim. TÜİSAG Üyesi

    Ben yükseltme değil sadece c sınıfı için yatırdım 20 ocakta. Bu sınav 3. girişimdi. Bugün e devlet şifresi alıp girdim isgkatipten baktım. Her şey belli olmuş sertifika id personel id sertifika no onay tarihi 14 ocak. Sertifika aktif diyor.

    Yalnız bakanlığa kurs üzerinden başvuru yapmadığımızda sertifikamız pasif oluyormuş sanırım. Şimdi kursun bana gönderdiği dilekçeyi doldurdum. Nüfus kağıdı fotokopisi ve 413 TL lik dekontla kursa gönderiyorum.

    Henüz parasını yatırmamış olan arkadaşlar, ben 20sinde yatırdım sertifikam aktif oldu bilginize.

    Naim AYYILMAZ

     
  14. oezguel

    oezguel TÜİSAG Üyesi

    170 i arayın, hallederler

     
  15. cahit akbaş

    cahit akbaş TÜİSAG Üyesi

    nerden bakıyoruz arkadaşlar sertifika aktif olup olmadığına ?

     
  16. okhan

    okhan TÜİSAG Üyesi

    İSG-Katip'e giriş yapın oradan kontrol edebilirsiniz.

     
  17. Ömür Kübra

    Ömür Kübra TÜİSAG Üyesi

    isgkatip.csgb.gov.tr/Logout.aspx

     
  18. bumerang

    bumerang TÜİSAG Üyesi

    18 mayıs 2013 sınavında kazanmış olduğum iş güvenliği uzmanlığı sertifikam , 05.02.2013 itibari ile elime ulaşmıştır ,

     
  19. bumerang

    bumerang TÜİSAG Üyesi

    Pardon yanlışlık oldu , 2014 olacak :D

     
  20. Serdar Holoğlu

    Serdar Holoğlu TÜİSAG Üyesi

    Aralık sınavını kazandım ücretimi yatırdım ama belge numarasını öğrenemiyorum ne yapmalıyım??

     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş



Üyelerimiz bu sayfayı aşağıdaki aramalarla bulmuştur :

  1. iş güvenliği sertifika ücreti 2016

Yandex.Metrica