Iş Yeri Devri Sirasinda Evrak Düzenlemesi

Konu, 'İş Sağlığı ve Güvenliği Hakkında' kısmında Hacer ULUSOY tarafından paylaşıldı.

Sayfayı Paylaş

  1. Hacer ULUSOY

    Hacer ULUSOY TÜİSAG Üyesi



    FİRMANIN DEVRİ DOLAYISIYLA ÇALIŞANLARIN ÖZLÜK DOSYALARINI TEKRAR VE YENİDEN HAZIRLAMAM GEREKİYOR. DOSYADA BULUNMASI GEREKEN EVRAKLARI ÇALIŞANLARDAN YENİDEN Mİ İSTEMEM GEREKİYOR YOKSA ESKİ FİRMAYA AİT EVRAKLARI YENİ DOSYAYA DAHİL ETSEM BİR SORUNLA KARŞILAŞIR MIYIM? YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM.



     
  2. FİLİZ FİYCİ

    FİLİZ FİYCİ TÜİSAG Üyesi



    Evet bende aynı durumdayım nasılolmasıgerekiyo



     
  3. ErolD

    ErolD TÜİSAG Üyesi

    merhaba,
    sadece düşüncemi belirterek ; özlük dosyasındaki evraklar işveren değişiyorsa veya işveren isim değiştiriyorsa yenilenmesi gerekir diye düşünüyorum.en azından mantık olarak dosya içindeki devlet dairelerinden(noter,sabıka kaydı,muhtarlık vs.) alınmış olan evrakların yenilenmesi gerekir.yakın zamanda işyerimin konu ile ilgili biriminden yardım alıp paylaşım yapabilirim.

     
    Hacer ULUSOY bu yazıya teşekkür etti.
  4. Hacer ULUSOY

    Hacer ULUSOY TÜİSAG Üyesi

    TEŞEKKÜR EDERİM EROL BEY.



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş



Yandex.Metrica