İş yeri kaza bildirim formunda neler olmalıdır?

Konu, 'İş Kazaları Hakkında' kısmında Kaan SAKA tarafından paylaşıldı.

Sayfayı Paylaş

  1. Kaan SAKA

    Kaan SAKA TÜİSAG Yönetici Admin



    Bir İş yeri kaza bildirim formu düzenlenirken aşağıdaki bilgilerin bu formda bulunmasına dikkat edilmelidir.
    # Düzenlenme Tarihi
    # İş yerinin Ünvanı ve Adresi
    # Kaza tarihi ve Saati
    # Yaralanma

    Kaynak : iskazasi.com



     
  2. Halim Bayrak

    Halim Bayrak TÜİSAG Üyesi



    Merhaba Arkadaşlar

    Yasada iş kazası bildirim süreci tanımlanmış ama hangilerinin bildirilip hangilerinin bildirilmesinin zorunlu olmadığı konusunda bir skala yok. Ramak kala kazalar, hafif hasarlı veya normal hasarlı kazalar (yaralanma veya ölüm yok), hafif yaralanmalı kazalar (küçük çapta kesikler, burkulma, ödem, yanık, göze çapak kaçması gibi) hergün belki onlarca olan ve kayıt altına alınması elbette çok gerekli olan olayları nasıl bildireceğiz. tam bir brokrasi çıkmazı olmazmı?
    Lütfen uygulamayı yaşayanlar görüşlerini ve yaşadıklarını paylaşsınlar.
    selamlar...



     
  3. naktas

    naktas TÜİSAG Üyesi

    çok haklısınız bir işyeri hekimi olarak benimde en zorlandığım konu bu, arada kalan yani küçük iş kazası dediğmiz iş kazalarında ne yapılacağı birde tabiki işverenin hiç bir iş kazasını bildirmek istemeyişi.Mesela bir iş yerinde kedi tırmalasa bildiriyoruz,diğer bir iş yerinde ise kafa travması oluyor işveren bildirmeyin diyor bu işin kanuni boyutunu iyi bilenlerden bekliyoruz

     
  4. alix

    alix TÜİSAG Üyesi

    Aslında bu konuyu detaylandırmaları gerekmekte. Genel uygulama ; ayakta tedavi ve rapor gerektirmeyen durumlar için gerekli değil yalnız kayıtları özlük dosyalarında muhafaza etmek yeterli



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş



Yandex.Metrica