Işçilerin Özlük Dosyaları Hakkında

Konu, 'Acemi İş Güvenlikçiler' kısmında dj_shark tarafından paylaşıldı.

Sayfayı Paylaş

  1. REFİKABEYAZADAM

    REFİKABEYAZADAM TÜİSAG Üyesi



    Başka yerde sigortalı olup firmamda çalışan işçiler ve sigortasız çalışan kişiler var .
    isg ile ilgili eğitim, kkd, talimat... herşeyi onlara da uyguluyorum.
    Gelen müfettişler karşında sorun yaşamamak için ne yapmalıyım.
    Mesela başka yerde çalışanlar için



     
  2. Murat KOÇAK

    Murat KOÇAK TÜİSAG Üyesi



    Peki bu özlük dosyaları muhasebecilerde duruyor ok. Benim işyerlerine de öyle. Fakat müfettiş işyerine denetime geldiğinde işçilerin özlük dosyalarını getirin derse ne olacak ?
    Muhasebeciye bi koşu getir evrakları mı diyeceğiz. Zira işyeri benzin istasyonu olup şehir dışında mesela ?



     
  3. süleymanyılmaz

    süleymanyılmaz TÜİSAG Üyesi

    İşin doğrusu özlük dosyasının kurumda durmasıdır. Ancak az çalışanın olduğu şirketlerde doğrudan bu iş ile ilgilenecek kimse gerek görülmediği ve muhasebecinin bu işleri yaptığı ve bildiği için muhasebecilerde durur. Bence personel işe başlangıç işlemlerinden sonra dosyasının muhasebecide değil kurumda durması daha iyi olur. Çünkü eğitim kayıtları, KKD formu da konulacaktır. Muhasebecide durması durumunda bu belgeler ortada dura dura kaybolur :)

     
    Murat KOÇAK bu yazıya teşekkür etti.
  4. gizem kuruefe

    gizem kuruefe TÜİSAG Üyesi

    bizim personel özlük dosyaları İK da duruyor. ama içinde eksikler var tabi iş güvennliği ile ilgili istenen özel evraklar gibi. ben bunlar için ayrı özlük dosyası yapmama gerek var mı? belgeler geldikçe onlarda ki dosyaların içine mi yerleştiriyim sizce?



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş



Yandex.Metrica