Tartışma Kısmi Zamanlı Işyeri Hekimi Ücreti

Konu, 'İşyeri Hekimliği Hakkında Güncel Tartışmalar' kısmında H.Ece SÜRMEN tarafından paylaşıldı.

Sayfayı Paylaş

  1. Ceyhun Dündar

    Ceyhun Dündar TÜİSAG Üyesi



    Gittigimiz firmalara ucreti belirtip size saygi gostermeyen firmalarla calismazsak sistem cok daha cabuk duzelebilir.
    35 tl saat ucretle calisacak hekim duydum.



     
  2. Ceyhun Dündar

    Ceyhun Dündar TÜİSAG Üyesi



    MerhabalarkayAydogan, post: 125881, member: 6187"]Ben ne beklediğimi, neyi yapmalarını istediklerini çok iyi biliyorum... Kaç tane işyeri hekimi Personele eğitim vermiştir, kaç tanesi saha gözetimi yapmıştır, kaç tanesi risk analinizi konusunda ısrarcı olmuştur, kaç tanesi kurul toplantısına ciddi olarak katılıp görüşleriniz bildirmiştir.. Elinizi vicdanınıza koyun, işyeri hekimi reçete yazmaktan ileri gidiyor mu ? Saydıklarımı yapan % 10'u geçmez... Dürüst olalım..[/quote]
    Merhabalr.
    900 kisilik bi fabrikada isyeri hekimiyim. risk analizi disinda solediginiz herseyi yapiyorum saha gezisi kurul toplantisi vs.
    Ancak igneyi baskasina cuvaldizi kendimize demisler yalan olmasin ya 8 ya 9 isg uzmaniyla calistim isi benden sonrq biten isg uzmaniyla karsilasmadim.
    Zaten isyeri hekimligi hizmetinde muayene ve taramalarda isg uzmanindan herhangi bir yardim alamiyoruz hekimlerden de risk analizi beklenmesini anlayamiyorum.
    Ki 3 saatlik yerlerde genelde 6 saat civarinda kaliyorum eger duzgun muayene yaparsak.



     
    serkaf, mekabe ve brk34 bu yazıya teşekkür etti.
  3. sedefbyo

    sedefbyo TÜİSAG Üyesi

    Arkadaşlar kısmi zzamanlı hekimlik için Ankara da bir kaç yerle görüştüm.Nedense kimse alacağı ücreti yazmıyor.Ben saati 125 e anlaştım.Ama tanıdık olduğu için şimdilik o fiyat.Aynı bölgede 200 e arkadaş anlaşmış bir danışmanlık firmasıyla.Zaten bütün saatlerimide 125den anlaşmayacağım.Tam gün içinde benim duyduğum rakamlar en düşük 8000

     
  4. sedefbyo

    sedefbyo TÜİSAG Üyesi

    arkadaşlar şuan tam gün 10 ooo altı duymadım ben 6000 de neyim nesiymiş



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
  5. brk34

    brk34 TÜİSAG Üyesi

    yani bence de tam gün 6 ya da 8 bine çalışacağına kısmi zamanlı 80 -90 saat çalışın derim...

     
  6. Ceyhun Dündar

    Ceyhun Dündar TÜİSAG Üyesi

    150 saatini 6000 tl ye satip arta kalan vaktinde bireysel 100 tl saate calisan arkadaslarim var.



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
  7. sedefbyo

    sedefbyo TÜİSAG Üyesi

    istanbulda ben saati en az200 lira yerler bekliyorum.Doktor yok.Su an ki dr sayısının kapatabileceğinin 3 katı iş yeri var.bulsunlar bakalım saati 50-60 liraya doktor

     
  8. Ceyhun Dündar

    Ceyhun Dündar TÜİSAG Üyesi

    hocam soylemleriniz dogru ancak gerceklik payi yok malesef.
    Doktor yok ama herhangi bişr ceza gelmeden bu isleri yapacak firma da yok.
    200 tl cok olmus bunu kabul edecek isveren cok nadir olur.
    500 kisilik bir fabrikaya o zaman 10000tl ye mi gitmeyi planliyorsunuz?
    Keşke olsa hekim olarak cok sevinirim ama malesef 125 tas catlasin cok tehlikeli ve az kisiyse 150 tl fiyat cekebiliyorsunuz.
    Bu fiyati da yine biz hekimler belirliyoruz OSGB ler olü fiyat verior kisaca fiyatlar piyasa aşırı düşmüş durumda.

     
    ismail ersoz bu yazıya teşekkür etti.
  9. brk34

    brk34 TÜİSAG Üyesi

    hocam doktor sayısının 3 katı hatta belki 5 katı işyeri olduğu doğru ama OSGB lerde görevli hekimlerimizin her birinin 217 saatinin kullanıldığını düşünürsek arz talep dengelendi bile dememiz mümkün

     
  10. mez10

    mez10 TÜİSAG Üyesi

    arkadaşlar istanbulda OSGB hariç tam gün işyeri hekimi ücretleri ne kadardır

     
  11. Levent Göçmen

    Levent Göçmen TÜİSAG Üyesi

    Merhaba.. İzmirde devlet hastanesi acil servisinde nöbet usulü çalışıyorum.. 2003 de işyeri hekimliği belgemi almıştım.. 1 ay öncede işyeri hekimliği yenileme eğitimini aldım.. kamuda çalışanların ayda 30 saate kadar işyeri hekimliği yapabilmemizin önü açıldı.. bakalım seftifika yıllarca yattı.. herhalde artık iş yeri hekimliğine aktif olarak başlarım diye düşünüyorum..

     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş



Yandex.Metrica