Marketlerde Avm'lerde Ürün Tanıtımı Işinde Risk Analizi

Konu, 'Risk Analizleri, Değerlendirmeleri ve Örnekler' kısmında serkan bilgin tarafından paylaşıldı.

Sayfayı Paylaş

  1. serkan bilgin

    serkan bilgin TÜİSAG Üyesi



    Arkadaşlar kesin rast gelmişsinizdir. Büyük marketlerde (migros, tansaş gibi) veya AVM'lerde genç kız veya genç erkek arkadaşlar stand açılarak çikolatadan bisküviye, mutfak grubundan kişisel bakım ürünlerine, çocuk bezinden mamaya, içecekten dondurmaya kadar bi çok ürünü sergilerler. İsteyen müşterilere tanıtımını yaparlar.
    Yapacağım risk analizi bu işi kapsayacak.
    Yardımlarınızı bekliyorum.. İlk anda benim aklıma gelenler
    1)ayakta çalışmak
    2)zemin
    3)ergonomi
    .....



     
  2. serkan bilgin

    serkan bilgin TÜİSAG Üyesi



    Yardımcı olabilecek arkadaş yok mu?



     
  3. ersanince

    ersanince TÜİSAG Üyesi

    Hijyen, çalişma ortamina ait çalişanla ilişkilendirilebilecek butun riskler, kişisel bakim, psikososyal durumlar aklima gelenler

     
    serkan bilgin bu yazıya teşekkür etti.
  4. dilekaltinok

    dilekaltinok TÜİSAG Çalışma Birimi TÜİSAG Çalışma Birimi

    bu stand hostesliği dediğimiz işlerde arkadaşlarında bahsettiklerine ek olarak,
    çalışma saatleri, çalışma ortamı ve ne iş yapacağı da önemli (sucuk kızartan arkadaşların mangallarına, tavalarına dikkat etmek lazım ;))
    bu çalışanların ulaşımı nasıldır, nedir? sigorta durumlarına mutlaka kontrol edin derim, günübirlik işlerde bazen es geçebilirler die,
    standının yeri neresi tam gibi bazen klimanın tam altında kalırlar ve soğuktan tutulurlar gibi ...



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
    serkan bilgin bu yazıya teşekkür etti.
  5. senel

    senel TÜİSAG Üyesi

    Benimde bu konuda bir sorum olacaktı, risk analizi yapacağım bir firmanın bu şekilde farklı marketlerde elemanları bulunmakta, risk analizinde bu bütün marketleri dolaşmak mı gerekir? Hatta tüm türkiyedeki marketlere dağılmış elemanlar...

     
  6. HANDE BAYRAKTAR

    HANDE BAYRAKTAR TÜİSAG Üyesi

    merhaba,
    bu firmaların isg uzmanlığını yaparken tanıtım işini yapan personele özel nasıl hareket edilmelidir? benim danışmanlık yaptığım firmanın yaklaşık 700 çalışanı var ve hepsi Türkiye'nin çeşitli yerlerine dağılmış vaziyette. bir ofis var fakat bu ofiste sadece 20-30 kişi çalışıyor. her rota için risk analizi yapmak çok zor ayrıca farklı yerlerde tanıtım da yapabiliyorlar. yardımınız için şimdiden teşekkürler.



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
  7. ghostriderx

    ghostriderx TÜİSAG Üyesi

    genel olarak firma dışarıda ve şirket bünyesinde çalışanların hepsini kapsayan bir risk değerlendirmesi yapmalıdır.Gıda dağıtımı yapan şirketlerin sahada araç kullanan personellerini dikkate alarak risk değerlendirmesine eklemeleri gibi tanıtım yapanlarda tanıtım yaptıkları iş yerleri dikkate alarak risk değerlendirmesine eklenebilir.her nokta için ayrı ayrı yapmaya gerek yok.

     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş



Yandex.Metrica