Soru Nakliye, Taşımacılık Ve Lojistik Sektörü

Konu, 'Taşımacılık ve Lojistik Sektöründe İSG Uygulamaları' kısmında akg6161 tarafından paylaşıldı.

Sayfayı Paylaş

  1. akg6161

    akg6161 TÜİSAG Üyesi



    ARKADAŞLAR

    NAKLİYE, TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ İÇİN RİSK ANALİZ RAPORU NASIL YAPILA BİLİR ? DAHA ÖNCE YAPAN YA DA FİKRİ OLAN VARİSE YARDIMCI OLABİLİR Mİ ?



     
    Ahmet KAYNAK ve gülsüm fikriye bu yazıya teşekkür etti.
  2. mahlas788

    mahlas788 TÜİSAG Üyesi



    aynı konu için bana da bir örnek lazımdı acaba bu konu hakkında çalışan var mı???



     
  3. dilekaltinok

    dilekaltinok TÜİSAG Çalışma Birimi TÜİSAG Çalışma Birimi

    arkadaşlar, daha önce yapılmış olan analizler vardı diye hatırlıyorum bu siteden arama kutusundan arama yaptınız mı?

     
    Mustafa Ulusoy bu yazıya teşekkür etti.
  4. akg6161

    akg6161 TÜİSAG Üyesi

    evet yaptık, ancak bir sonuca ulasamadık.



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
  5. ediko

    ediko TÜİSAG Üyesi

  6. Erdoğan TAMTÜRK

    Erdoğan TAMTÜRK TÜİSAG Üyesi

    Nakliye sektöründe çalışıyorum ve şuan risk analizleri yapıyorum. Araçlar sabit adreste olmadığından risk analizi en zor olan sektör sanırım bu. Çünkü gidilecek her güzergah için yol risk analizi yapılması durumu söz konusu. yada bizim çalıştığımız firma öyle istiyor. ölüm gibi bir şey. 20.000 Km yol yaptım bir sürü fotoğraf ve bir o kadarda not aldım. şimdi raporlama aşamasındayım.



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
    Murat KOÇAK bu yazıya teşekkür etti.
  7. dilekaltinok

    dilekaltinok TÜİSAG Çalışma Birimi TÜİSAG Çalışma Birimi

    Yol risk analizi derken olası trafik kazaları da iş kazası mı olarak değerlendiriliyor?
    Yol risk analizinde nelere dikkat ediyorsunuz peki?

     
    Erdoğan TAMTÜRK bu yazıya teşekkür etti.
  8. Erdoğan TAMTÜRK

    Erdoğan TAMTÜRK TÜİSAG Üyesi

    Güzergah boyunca risk oluşturan tüm etkenler.. Örnek: kontrolsüz kavşaklar, yol yapım çalışmalarının olduğu bölgeler, ana yola bağlanan tali yollar, çift yönlü yollarda gidiş istikametinin tersinde bulunan işyerleri ve akaryakıt istasyonları bile risk değerlendirmesinin içinde. tek gidiş 250 km'lik yolun analizi 60-70 sayfa civarında fotolarla birlikte 1,70 Gb falan.. Bu analizleri sürücülere eğitim olarak verip en tehlikeli bölgeleride sürücü el kitabının içine koyacam. :)

     
    dilayavuz ve dilekaltinok bu yazıya teşekkür etti.
  9. İbrahim

    İbrahim TÜİSAG Üyesi

    Merhabalar,
    1 çalışanı olan bir kişi risk analizi istiyor. Şoför çalışıyor yanında ve yolcu taşıma işi yapıyorlar. Herhangi bir ofisleri yok. İş adresi olarak ev adresi bildirilmiş. Bu risk analizi nasıl olmalıdır sizce?

     
  10. çağatayözcan

    çağatayözcan TÜİSAG Üyesi

    erdoğan bey çok detaylı bir çalışma yapmışınız da olay yılan hikayesine dönmüş gibi bence onları risk haline getirmek ve derecelendirmek çok zor bir iş.

     
    Erdoğan TAMTÜRK bu yazıya teşekkür etti.
  11. Erdoğan TAMTÜRK

    Erdoğan TAMTÜRK TÜİSAG Üyesi

    Çalıştığımız firma bu şekilde isteyince yapabilecek çok fazla birşey yok. Yap kurtul devreye giriyor maalesef. Sadece bir formun üzerine güzergah boyunca falan kilometrelerde viyadük olduğunu kış şartlarında donma riskinin; bu sebeplede kayma riskinin olduğunu hızın düşürülmesi gerektiğini, takip mesafesinin 2 katına çıkarılması gerektiğinide yazabilirdik. ve bu sebepten dolayı kaza riskinin çok yüksek olduğunuda vurgulayabilirdik dimi.

     
  12. Erdoğan TAMTÜRK

    Erdoğan TAMTÜRK TÜİSAG Üyesi

    evet trafik kazalarıda iş kazası olarak değerlendiriliyor.

     
  13. çağatayözcan

    çağatayözcan TÜİSAG Üyesi

    BU ARAÇLARLA İLGİLİ BAKIM-ONARIM KISMI ÇOK ÖNEMLİ SİZ DE BİLİYORSUNUZ Kİ.ONUNLA İLGİLİ BÖLÜMDE SORUMLULUĞU PAYLAŞTIRIN BİRİMLERE BENCE.

     
  14. Erdoğan TAMTÜRK

    Erdoğan TAMTÜRK TÜİSAG Üyesi

    Bakım onarım, sürücülerin eğitimleri (7-8 tane eğitim alıyorlar) ve tabii her yıl yenileme eğitimleri, gizli takipler, değerlendirme toplantıları, aksiyon çok bizde.. :)

     
  15. çağatayözcan

    çağatayözcan TÜİSAG Üyesi

    bizde de öyle sayılır bende kargo şirketinde çalışıyorum bizde de bakım onarım-güvenli sürüş gibi eğitimler önemli ama sizin gibi detaylandırmadık biz.

     
  16. Erdoğan TAMTÜRK

    Erdoğan TAMTÜRK TÜİSAG Üyesi

    Bizde Tehlikeli Madde taşıyoruz. ;)

     
  17. gülsüm fikriye

    gülsüm fikriye TÜİSAG Üyesi

    sayın arkadaşım bende bu alanda yeniyim size gelen bir örnek olursa banada gönderirseniz sevinirim .yazan yazıları okudum ve çok detaylı analiz çalışmaları yapan arkadaşlar var benim çalıştığım alanda böyle bi sey cok zor hangi kamyonun güzergahını yapabilirim ki .. neyse meslektaşım iyi çALIŞMALAR BENDE BULURSAM GÖNDERİİRİM

     
  18. ErolD

    ErolD TÜİSAG Üyesi

    Erdoğan bey merhaba,
    sıvı kimyasal dolum terminalinde araçlar ve sürücülerinin genel emniyet tedbirleri bağlamında uygunluk kontrollerini yapıyorum,fikir alışverişi yapabiliriz.saygılarımla

     
    Erdoğan TAMTÜRK bu yazıya teşekkür etti.
  19. İbrahim

    İbrahim TÜİSAG Üyesi



     
  20. erdim

    erdim TÜİSAG Üyesi

    Arkadaşlar nakliyeler için bir örnek varsa bende ica edebilirim şimdiden teşekkürler

     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş



Yandex.Metrica