Soru Ofislerde Acil Durum Planı Yapılması Zorunlu Mu?

Konu, 'Risk Değerlendirmeleri Hakkında' kısmında rookie_vince tarafından paylaşıldı.

Sayfayı Paylaş

  1. rookie_vince

    rookie_vince TÜİSAG Üyesi



    Merhaba Arkadaşlar;

    Basit bir soru soracağım için kusuruma bakmayın. Forum içerisindeki konularda ve mevzuatta okuduklarımdan dolayı kafam biraz karıştı. Yarın bir mali müşavirlik bürosuna risk değerlendirmesi yapmak üzere gideceğim ancak izleyeceğim yolu kestiremedim. Bu iş yerinde toplamda 4 kişi çalışıyor. Bakanlığın yayınladığı rehbere göre bir yol izlersem sadece o doküman yeterli gibi gözüküyor ancak diğer taraftan da risk analizi+acil durum planı+eğitim vermem gerekiyor galiba. Yapmam gereken sadece rehberi mi izlemek yoksa toptan bir risk değerlendirmesi mi yapmak?



     
  2. OGÜN.

    OGÜN. TÜİSAG Üyesi



    Yapmanız gereken mevcut yönetmelik ve yasayı izlemek. Rehber, harita falan filan hikaye.....



     
  3. Fatihulker

    Fatihulker TÜİSAG Üyesi

    risk analizi+acil durum planı+eğitim
    Eğitiminde geçerli olabilmesi için İsg Katip üzerinden işletme ile anlaşma yapınız. Anlaşmanın yapıldığı tarih içinde de eğitimi veriniz.

     
    Ş.EKER bu yazıya teşekkür etti.
  4. fundasakal

    fundasakal TÜİSAG Üyesi

    acil durum planlarında nasıl bir yol izlemeliyiz? tahliye planı dışındaki dökümanlarla ilgili bilgi verebilirmisiniz? birde tek kapısı olan yerlerde acil çıkış kapısını mecburen o kapı gösterecez değilmi? ve o kapı genelde içeri açılıyor işveren dışa açılmasını sağlamalı mı?



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş



Yandex.Metrica