Ofislerde Risk Analizi

Konu, 'Risk Analizleri, Değerlendirmeleri ve Örnekler' kısmında gülhan_ tarafından paylaşıldı.

Sayfayı Paylaş

  1. gülhan_

    gülhan_ TÜİSAG Üyesi



    risk analizi yapacağımız yerde birden fazla(5)ofis var ise farklı birimler ancak aynı şirket için çalışılıyorsa ayrı ayrımı risk analizi yapılmalı?



     
  2. Fatihulker

    Fatihulker TÜİSAG Üyesi



    Gülhan Hanım
    Eğer her ofisin ayrı bir SGK sicil numarası bulunuyorsa ayrı işletme olarak algılandığı için ayrı ayrı risk değerlendirmeleri yapılması zorunludur.Yok tek bir SGK sicil numarası mevcutsa bu durumda ayrı ayrı departman olarak düşünülerek tek bir risk değerlendirmesinde o departmanlar belirtilmek suretiyle ayrı ayrı analizleri yapılır.



     
    hserap ve gülhan_ bu yazıya teşekkür etti.
  3. asistoli

    asistoli TÜİSAG Üyesi

    Skg sicil numaraları ayrı ve işletme yerleri birbirinden bağımsızsa ayrı yazılmasında fayda var.

     
    gülhan_ bu yazıya teşekkür etti.
  4. Fatihulker

    Fatihulker TÜİSAG Üyesi

    Sayın ASİSTOLİ
    SGK sicil numaraları ayrı olduğu zaman farklı işletme olarak algılanmakta olduğu için risk değerlendirmeleri ayrı yapılmalıdır.Ayrı dokümantasyon şeklinde hazırlanmalıdır..
    AYRI YAZILMASINDA FAYDA var dediğimiz zaman farklı algılanabilir.



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
  5. alibey

    alibey TÜİSAG Üyesi

    gülhan_ bu yazıya teşekkür etti.
  6. gülhan_

    gülhan_ TÜİSAG Üyesi

    tek bir sgk numarası altında hepsi ozaman tek bir riks değerlendirmesi yapmam yeterli bu çok iyi oldu teşekkürler



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş



Yandex.Metrica