Soru Otobüs, Dolmuş Taksilerde Risk Analizi Yaptırmak Zorunlu Mu?

Konu, 'Ulaştırma Sektöründe İSG Uygulamaları' kısmında ferhat dudu tarafından paylaşıldı.

Sayfayı Paylaş

  1. ferhat dudu

    ferhat dudu TÜİSAG Üyesi



    otobüs, dolmuş taksilerde risk analizi yaptırmak zorunlu mu?



     
  2. livestrom

    livestrom TÜİSAG Üyesi



    şöför çalışıyorsa zorunlu. ama ruhsat sahibi çalışıyorsa zorunlu değil



     
    chemiker bu yazıya teşekkür etti.
  3. ferhat dudu

    ferhat dudu TÜİSAG Üyesi

    neden yaptırmıyırlar kı işverenler :)

     
  4. ferhat dudu

    ferhat dudu TÜİSAG Üyesi

    YAPAN VAR MI



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
  5. muratdurmus

    muratdurmus TÜİSAG Üyesi

    Arkadaşlar ruhsat sahibi yaptırmasın ama şöför varsa yaptırsın bunun mantığını anlamadım. Birde otobüsler için risk analizi hazırlayan varmıdır acaba bir örneğe ihtiyacım var.

     
    Aksoykz ve kmemel bu yazıya teşekkür etti.
  6. ferhat dudu

    ferhat dudu TÜİSAG Üyesi

    otobüslere yapıyormusnuz rısk analızı



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
  7. unforgiven2

    unforgiven2 TÜİSAG Üyesi

    bu konuda elinde örnek olan varmı acaba arkadaşlar

     
    Aksoykz bu yazıya teşekkür etti.
  8. ferhat dudu

    ferhat dudu TÜİSAG Üyesi

    örnek olan varmı arkadaşlar

     
  9. mühendis85

    mühendis85 TÜİSAG Üyesi

    Aracın bakımı yaptırılıyor mu
    Yeterli ve uygun yangın söndürücü var mı, periyodik bakımı yaptırılıyor mu
    İlk yardım çantası var mı
    Lastikler mevsime uygun mu
    Yedek lastik mevcut mu ve sağlam mı (stepne)
    Zincir mevcut mu
    Reflektör mevcut mu
    Çeki halatı mevcut mu
    Hava yastığı var mı
    Takoz mevcut mu
    El feneri mevcut mu
    Acil durumlar için battaniye bile olabilir :)
    Aracın dikiz aynaları kırık çatlak mı
    Farlar çalışıyor mu
    Silecekler çalışıyor mu
    Akü takviye kablosu mevcut mu
    ........

     
    emirbuyuran89, senemmm ve a_uymaz bu yazıya teşekkür etti.
  10. ferhat dudu

    ferhat dudu TÜİSAG Üyesi

  11. unforgiven2

    unforgiven2 TÜİSAG Üyesi

    yokmudur yapan

     
  12. muratdurmus

    muratdurmus TÜİSAG Üyesi

    Aracın bakımı yaptırılıyor mu
    Yeterli ve uygun yangın söndürücü var mı, periyodik bakımı yaptırılıyor mu
    İlk yardım çantası var mı
    Lastikler mevsime uygun mu
    Yedek lastik mevcut mu ve sağlam mı (stepne)
    Zincir mevcut mu
    Reflektör mevcut mu
    Çeki halatı mevcut mu
    Hava yastığı var mı
    Takoz mevcut mu
    El feneri mevcut mu
    Acil durumlar için battaniye bile olabilir :)
    Aracın dikiz aynaları kırık çatlak mı
    Farlar çalışıyor mu
    Silecekler çalışıyor mu
    Akü takviye kablosu mevcut mu


    Araç duraklara yaklaşırken hızını düşürmelidir
    Araç hareket halinde iken kapılar kesinlikle açılmamalıdır.
    Gerekli periyodik kontrolleri yetkili kuruluş tarafından yapılmalıdır.


    Arkadaşlar buraya risk analizi için ekleyebileceğiniz fikirlerinizi bekliyorum. Teşekkür ederim.

     
    betül inci bu yazıya teşekkür etti.
  13. muratdurmus

    muratdurmus TÜİSAG Üyesi

    Acil durumlarda araç stop ettirilirse kapıların açılmama riskine karşı el ile açılması için bir sistem olmalıdır.

     
    betül inci bu yazıya teşekkür etti.
  14. elvan taş

    elvan taş TÜİSAG Üyesi

    hazırlanmış bi örnek var mı acaba?

     
  15. esenbogaa

    esenbogaa TÜİSAG Üyesi

    Kolay gelsin arkadaşlar.
    Şoförlere verilecek eğitimler hakkında fikirleriniz varmı?
    Birde diğer arkadaşların sordukları gibi örnek bir çalışması olan varsa paylaşabilirmi acaba bizimle?
    Herkese iyi çalışmalar

     
  16. Murat KOÇAK

    Murat KOÇAK TÜİSAG Üyesi

    Biraz sürecek ama olacak. Yakında

     
    esenbogaa bu yazıya teşekkür etti.
  17. uzmknn

    uzmknn TÜİSAG Üyesi

    işçi çalıştırmayan bir işverenin iş yerinde olabilecek bir kaza nın adına iş kazası olacaktır. Yanında personel çalıştırmada ben risk analizini yapmaları gerekir. ( 6331 de kendi namına çalışanlar hariç yazsa bile bence yapılması gerekir )

     
  18. alpaslanoztas

    alpaslanoztas TÜİSAG Üyesi

    merhaba arkadaşlar örneğin bir taşımacılık şirketinde 10 araç var hepsi de kendi adına, risk analizini yaparken ayrı ayrı her servis için risk analizi oluşturmak gerek yoksa sadece şirket için 1 tane mi oluşturmak gerek...? Fikri olan var mı acaba?

     
  19. Murat KOÇAK

    Murat KOÇAK TÜİSAG Üyesi

    Tabi ki her servis aracı için farklı risk analizi. Çünkü bu araçların servis bakım kayıtları da risk analizine dahil olmalı.
    Bir kaza anında "fren tutmadı" denilirse vay halimize.

    Her aracın riski farklıdır.

     
  20. mehmet42

    mehmet42 TÜİSAG Üyesi

    risk analizi işçi açlıştıran işyerleri için zorunluluktur. işçi yoksa işyeride olmaz. araçta şoför veya başka unvanda işçi çalışmıyorsa orası işyeri sayılmadığından risk analizi yapmaya gerek yoktur.

     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş



Yandex.Metrica