Tartışma Prim Sayısına Göre C Sinifindan A Sinifina Geçiş Hakkinda Bir Duyum

Konu, 'Güncel Tartışma Konuları' kısmında MERT YILDIM tarafından paylaşıldı.

Sayfayı Paylaş

  1. Mehmet Emin DİNCEL

    Mehmet Emin DİNCEL TÜİSAG Üyesi



    benim cevap biraz ironiktir. arkadaşların kıyaslamaları sınav hakkını alan herkesin sınavı kazanacağı yönünde idi. o nedenle bir gönderme yapayım dedim :D madem 2 sınav hakkımız olacak o sınavları da kazanarak hakkımızı söke söke almamız lazım değil mi dostum :D



     
    Filizisg bu yazıya teşekkür etti.
  2. Olgac Tasyurek

    Olgac Tasyurek TÜİSAG Üyesi



    Hayatımda iş güvenliği ile geçen şubat ayında tanıştım. Hemen kursa gitti ve sertifikamı aldım (haziran 2013).
    4150 prim gün sayım var. Şimdi bana A sınıfı sertifika almak için sınav hakkı vereceklermiş doğru mu?



     
  3. Mehmet Emin DİNCEL

    Mehmet Emin DİNCEL TÜİSAG Üyesi

    2 sınav hakkınız var ve üst sınıftan bahsediliyor. C sertifikası ile önce B sınıfınınkini kazandığınız takdirde sonraki sınavda 2. sınav hakkınız ile de A sınıfı sınavına girebilirsiniz diye düşünüyorum

     
  4. ilker1959

    ilker1959 TÜİSAG Üyesi

    4150 gün boyunca iş yerinde çalışırken iş güvenliği ile ilgili bir gözlem veya işlem yapmadınız mı?Çalışma ortamlarında sorun yok muydu?



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
  5. elif_35

    elif_35 TÜİSAG Üyesi

    Günaydın Arkadaşlar,
    Ferdi Karakaya'ya 18 Ağustos sınavını giden arkadaşların durumu sordum bu sınav hakkının onları kapsayıp kapsamadığını Ferdi bey, Başbakanlığa gönderdiğimiz yönetmelikte kapsamıyor ama başbakanlıkta değişime uğrayabilme ihtimali olabileceğini belirtti.

     
    Deniz Devrim bu yazıya teşekkür etti.
  6. Olgac Tasyurek

    Olgac Tasyurek TÜİSAG Üyesi

    Elbette vardır ama ben muhasebe bölümünde çalışıyorum.



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
  7. elif_35

    elif_35 TÜİSAG Üyesi

    Günaydın Arkadaşlar,
    Ferdi Karakaya'ya 18 Ağustos sınavını giden arkadaşların durumu sordum bu sınav hakkının onları kapsayıp kapsamadığını Ferdi bey, Başbakanlığa gönderdiğimiz yönetmelikte kapsamıyor ama başbakanlıkta değişime uğrayabilme ihtimali olabileceğini belirtti.

     
    Deniz Devrim ve ilker1959 bu yazıya teşekkür etti.
  8. fatih akbulut

    fatih akbulut TÜİSAG Üyesi

    Prim sayısı veya diğer şartlar belli olmadan yorum yapmanın doğru olmadığını düşünüyorum

     
  9. tunca amanvermez

    tunca amanvermez TÜİSAG Üyesi

    ferdi bey e ulaşamıyorum hatta ulasamamın sebebıde csgb bugun olmadığı acaba ne zaman gorustunuz merak ettım

     
  10. tunca amanvermez

    tunca amanvermez TÜİSAG Üyesi

    su an ulasabıldım ve ferdı bey ısmıyle agıstos sınavına gıremıcegımızı forumlarda yazıldığını soyledıgımde benım bılgım yok bunlar spekülasyon dedı .aynen ıleteyım dedım:)(sayın moderator lütfen yanlış bılgılendırmeye mudahele edınız)

     
    zafer1958, İşGüvUzman ve tuncakaptan bu yazıya teşekkür etti.
  11. efe64

    efe64 TÜİSAG Üyesi

    böyle bi şey saçma olur bence sınav başvuru tarihinde c sınıfı belgesi olan ....... prim günü olan b ve ya a sınıfı yükseltme sınavına girebilmesi lazım

     
    ISGurusu, Figen124 ve ilker1959 bu yazıya teşekkür etti.
  12. Ali Üstün

    Ali Üstün TÜİSAG Üyesi

    yok öle değil, tüzükten soracak ama içinde tüzük kelimesi geçmeyecek..
    böylece iptal etmicekler.. 18 ağustos sınavında öyle yaptılar.. içinde tüzük geçenleri iptal ettiler.. ama dayanağı tüzük olanları etmediler..

     
  13. Ali Üstün

    Ali Üstün TÜİSAG Üyesi

    Ferdi Bey in yorumu çok ilginç miş.. bende sormak isterim.. nasıl iletişime geçiyorsunuz? e-posta mı yolluyorusunuz napıyorsunuz? bir konuşayım kendisi ile..

     
  14. potas

    potas TÜİSAG Üyesi

    arkadaşlar bağkurlular için bilgisi olan yok mu?...

     
  15. Deniz Devrim

    Deniz Devrim TÜİSAG Üyesi

    Siz zamanında yine bakanlıktan yetkili birileri ile görüştüğünüzü ve 1500 günün tehlikeli, 3000 günün çok tehlikeli olması gerektiğini ve bunun kesin bilgi olduğunu söylemiştiniz. 7 yıl yani 2520 gün AZ TEHLİKELİDE çalışan normalde A olabiliyorken açığı kapatmak için 3000 gün neden ÇOK TEHLİKELİ istensinki sorusu hep havada kaldı ve cevap alamadık.

     
    Ali Üstün bu yazıya teşekkür etti.
  16. beran21db

    beran21db TÜİSAG Üyesi

    vallahi arkadaşlar ben 18 ağustos sınavında başarılı oldum. c sınıfı belgeyi aldım. şimdi yoksa sen belgeyi 1-2 ay geç almışsın senin sınava girme hakkın yok derlerse çok haksızlık olur gibime geliyor. ferdi karakaya beyle görüşebilsem sormayı isterim, tarihleri işin içine katıp birçok insanın madur edileceğine 1500 prim gününden fazla olan bütün c sınıflarının girme hakkı neden yönetmeliğe koyulmaz. yani 18 ağustos sınavına girenler hiç yükseltme sınavına giremeyecek mi? kısmet herşey artık nasipte varsa.....

     
  17. Melih Şendoğan

    Melih Şendoğan TÜİSAG Üyesi

    18 ağustos sınavına girip kazanan biri olarak elbette benim gibi tüm arkadaşlarım mağdur olacaktır.Aynı zamanda Kasım 2013 sınavına girecek ve de kazanacak olan adayların suçu nedir ? Eğer kapsamazsa bizleri çok yazık olur.Bakanlığın böyle bir handikapı göze alacağını sanmıyorum . Çünkü , ihtiyaç çok fazla . Ayrıca bu tarihten kaynaklı ayrımcılığın hesabını sormamız lazım .

     
  18. emrah12

    emrah12 TÜİSAG Üyesi

    Ben BİMER e yazdım, ağustos ta uzman oldum ve eğer yönetmelikte bizim bu sınavlarda olma hakkımız olmazsa bunun ciddi bir haksızlık olacağını belirttim. Tüm arkadaşlarımı da BİMER e bu durumu yazmaya davet ediyorum.
    Acele edelim, eüer onayda ise kritik bir zamanımız var.

     
  19. Esat ÜN

    Esat ÜN TÜİSAG Üyesi

    merhaba arkadaşlar.

    ilk mesajı yazan arkadaşı doğruluyorum. Bende aynı seminerde bulundum. Bende Ferdi Bey'in kapsam olarak kanundan önce sertifika alanları kast ettiğini anladım. Başbakanlıkta değişebileceğini söylediğini anladım.

    Yalnız açık bir şekilde kanundan önce sertifika alanlar sınava girecek demedi.

    Bekleyip göreceğiz. Bana tüm sertifakalıları hatta kasım sınavını da kapsarlar gibi geliyor.

     
    Ali Üstün bu yazıya teşekkür etti.
  20. tunca amanvermez

    tunca amanvermez TÜİSAG Üyesi

    bakanlığı arayıp 2-1-1 ı tuşlayın benım gorustugum kısıye sorun

     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş



Yandex.Metrica