Form Saha Çalışması Yapan Personel Için Risk Analizi

Konu, 'Riskanalizleri.com Arşivi' kısmında arzu akyüz tarafından paylaşıldı.

Sayfayı Paylaş

  1. arzu akyüz

    arzu akyüz TÜİSAG Üyesi



    Merhaba,
    Sahada aktif olarak satış, pazarlama gibi konularda faaliyet gösteren iş yerlerinde risk analizi hangi başlık altında yapılmalı. Örnek bir çalışması olan var mıdır?
    Teşekkürler.



     
    dirac bu yazıya teşekkür etti.
  2. dilekaltinok

    dilekaltinok TÜİSAG Çalışma Birimi TÜİSAG Çalışma Birimi



    ofis, araç kullanımı varsa araç kullanımları vb gibi sınıflayabilirsiniz



     
  3. fundasakal

    fundasakal TÜİSAG Üyesi

    iyi günler bende bir ecza deposuna risk analizi hazırlayacam.fakat burada ofis dışında satış ve pazarlama yapan personelde var bunları nasıl dahil edebilirim risk analizine araçlı ve araçsız olarak çalışıyorlar. bilgi verebilirmisiniz?

     
  4. FEİ

    FEİ TÜİSAG Üyesi

    Bu konu ile ilgili hiçbir mevzuatta açık bir hüküm yok bildiğim kadarıyla ama bilen varsa ben de merak ediyorum.



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
  5. Ömerisg

    Ömerisg TÜİSAG Üyesi

    İş güvenliği uzmanlarının görevleri
    MADDE 7 –
    (1) İş güvenliği uzmanları, aşağıda belirtilen görevleri yerine getirmekle yükümlüdür:
    a) Rehberlik ve danışmanlık;
    1) İşyerinde yapılan çalışmalar ve yapılacak değişikliklerle ilgili olarak tasarım, makine ve diğer teçhizatın durumu, bakımı, seçimi ve kullanılan maddeler de dâhil olmak üzere işin planlanması, organizasyonu ve uygulanması, kişisel koruyucu donanımların seçimi, temini, kullanımı, bakımı, muhafazası ve test edilmesi konularının, iş sağlığı ve güvenliği mevzuatına ve genel iş güvenliği kurallarına uygun olarak sürdürülmesini sağlamak için işverene tavsiyelerde bulunmak.
    b) Risk değerlendirmesi;
    1) Risk değerlendirmesinin yapılmasını sağlamak; gerekli çalışmaları planlayarak alınacak sağlık ve güvenlik önlemleri konusunda işverene önerilerde bulunmak ve takibini yapmak.
    c) Çalışma ortamı gözetimi;
    1) Çalışma ortamının gözetimini yapmak, işyerinde iş sağlığı ve güvenliği yönünden yapılması gereken periyodik bakım, kontrol ve ölçümleri planlamak ve uygulanmasını kontrol etmek.
    2) İşyerinde kaza, yangın veya patlamaların önlenmesi için mevzuata uygun çalışmalar yapmak ve uygulamaları takip etmek; doğal afet, kaza, yangın veya patlama gibi durumlar için acil durum planlarının hazırlanmasını sağlamak, periyodik olarak eğitimleri ve tatbikatları yaptırmak, acil durum planı doğrultusunda hareket edilmesini sağlamak.
    ç) Eğitim, bilgilendirme ve kayıt;
    1) İş sağlığı ve güvenliği eğitimlerini ilgili mevzuata uygun olarak planlamak ve uygulamak.
    2) Çalışma ortamının gözetimi ile ilgili çalışmaları kaydetmek ve yıllık değerlendirme raporunu işyeri hekimi ile işbirliği yaparak hazırlamak.
    d) İlgili birimlerle işbirliği;
    1) İşyeri hekimi ile işbirliği yaparak iş kazaları ve meslek hastalıkları ile ilgili değerlendirme yapmak, tehlikeli olayın tekrarlanmaması için inceleme ve araştırma yaparak gerekli önleyici faaliyet planlarını hazırlamak ve uygulamaların takibini yapmak.
    2) İşyeri hekimi ile işbirliği yaparak yıllık çalışma planını hazırlamak.

    Yaratıcı olmalısınız. Bu konu üzerine kafa yormalısınız. Soru cevap yapın...

     
  6. cenk26

    cenk26 TÜİSAG Üyesi

    İGU sözleşmesini İSG katipten resmi olarak iptal ettikten sonra başka nerelere bildirim yapmak zorundadır.Yani ayrıca ÇSGB il müdürlüğüne ve de işverene yazılı olarak bildirim yapmak zorunda mı dır ? bilgisi olup ta cevaplayan olursa memnun olurum



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş



Yandex.Metrica