Soru : Yeni Bir Işletmede Standart Olarak Yapılacaklar

FEİ

Aktif Üye
TÜİSAG Üyesi
Katılım
14 Ocak 2014
Mesajlar
62
Tepki puanı
56
Medeni hal
Belirtilmedi
Meslek
Uzman (B)
Kısmi süreli iş güvenliği yaptığımız firmalarda standart olarak yapmamız gerekenler:

1.Çalışan temsilcisi seçtirmek ve bununla ilgili bir tutanak tutturmak(İşyerinde kalacak)
2.Risk değerlendirme ekibi kurmak ve tutanak tutmak(fotokopisi işyerinde kalabilir)
3.Risk değerlendirme ekibine eğitim vermek ve tutanak tutmak(fotokopisi işyerinde kalabilir)
4.Risk analizi,acil durum eylem planı vs. hazırlanmalı ve yangınla mücadele,ilkyardım gibi ekipler kurulmalı.
5.Ölçüm raporları kontrol edilerek tarihleri not edilmeli
6.Bu tarihler de göz önünde bulundurularak yıllık faaliyet planı ve eğitim planı hazırlanmalı
7.İşyeri iç yönetmeliği hazırlanmalı ve herkese imzalatılarak kitapçık halinde çalışanlara dağıtılmalı
8.KKD zimmet tutanağı tutturmak(işyerinde kalacak)
9.ve tabi ki eğitim eğitim eğitim...(eğitim katılım formu,eğitim değerlendirme formu,sınav,katılım belgesi vs..)

Lütfen siz de bildiklerinizi ekleyiniz...
 
Üst
!!! Reklam Engelleyici Tespit Edildi !!!

Reklam Engelleyici Kulladığınız Tespit Edildi !

Sitemiz geçimini reklam gelirlerinden kazanmaktadır. Bundan dolayı Ad Block gibi reklam engelleyicilerin kullanılmasına izin verilmemektedir. Anlayış göstererek bu site için reklam engelleyicinizi devredışı bıraktığınız için şimdiden teşekkür ederiz.

Devredışı bıraktım, siteyi gezmeye devam edebilirim.