Merhaba arkadaşlar;
Ben tehlikeli sınıftaki bir firmada tam zamanlı iş güvenliği uzmanı olarak çalışmaya başladım. Firmada personeller ana merkezden başka şehirlerde ikamet ediyor ve bölge bazlı olarak çalışıyorlar. Örneğin; Trabzon' da oturan bir kişi Karadeniz ve Doğu Bölgesi'ndeki illere, birkaç günlüğüne göreve gidiyor. Şimdilik en uzun bir haftalık seyahatler oldu. İşin ana risk etmeni araç kullanımı ve trafik. Personeller iş gereği sürekli trafikteler. Yapılan işin niteliği ile ilgili bir değişiklik yok. Sadece çalışılan şehirler farklı oluyor.
Benim danışmak istediğim konu; personel geçici görevlendirme evraklarını nasıl düzenlemem gerektiği ve bu konuda yararlanabileceğim mevzuat maddeleri. Personeller ile aynı şehirde olmadığımızdan ve iş seyahatleri çok kısa aralıklarla ve sık olduğundan doğru uygulama konusunda ne yapmam gerektiğine karar veremedim. Değerli görüşlerinizi, önerilerinizi benimle paylaşıp yardımcı olursanız çok sevinirim. Çok teşekkürler.
Ben tehlikeli sınıftaki bir firmada tam zamanlı iş güvenliği uzmanı olarak çalışmaya başladım. Firmada personeller ana merkezden başka şehirlerde ikamet ediyor ve bölge bazlı olarak çalışıyorlar. Örneğin; Trabzon' da oturan bir kişi Karadeniz ve Doğu Bölgesi'ndeki illere, birkaç günlüğüne göreve gidiyor. Şimdilik en uzun bir haftalık seyahatler oldu. İşin ana risk etmeni araç kullanımı ve trafik. Personeller iş gereği sürekli trafikteler. Yapılan işin niteliği ile ilgili bir değişiklik yok. Sadece çalışılan şehirler farklı oluyor.
Benim danışmak istediğim konu; personel geçici görevlendirme evraklarını nasıl düzenlemem gerektiği ve bu konuda yararlanabileceğim mevzuat maddeleri. Personeller ile aynı şehirde olmadığımızdan ve iş seyahatleri çok kısa aralıklarla ve sık olduğundan doğru uygulama konusunda ne yapmam gerektiğine karar veremedim. Değerli görüşlerinizi, önerilerinizi benimle paylaşıp yardımcı olursanız çok sevinirim. Çok teşekkürler.