Iş Kazaları Kayıt Tutma

Konu, 'İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitim Sunumları' kısmında erdemacar tarafından paylaşıldı.

Sayfayı Paylaş

  1. erdemacar

    erdemacar TÜİSAG Üyesi



    Merhaba,
    Arkadaşlar işyerlerinde iş kazaları kaydı tutulması gerekiyor artık, fakat bu konu hakkında karar defterine mi yoksa tavsıye ve uygunsuzluklar defterine mi yazmak lazım. Ölümlü, ramak kala, raporu... Gıbı ayrı ayrı, sebebi, sonucunda ne yapıldı gıbı detaylı mı yazmak gerekir?
    Bir bilgisi olan var mıdır?



     
  2. GökayAydogan

    GökayAydogan TÜİSAG Üyesi



    Eskiden beri tutulması gereken bir kayıt, İş kazası raporu tarzında bir form yapın, 2 şahit ve 1 de kazayı geçiren kişinin ifadeleri olsun.. En son kısmını da siz doldurun, oraya düzeltici bir faaliyet yapıldı mı? PErsonel ile görüşüldü mü? vb mutlaka olsun..



     
  3. Cevre5559

    Cevre5559 TÜİSAG Üyesi

    Kaza kayıtlarını tutmanız yeterli diye biliyorum aşağıdaki konuya bakın isterseniz.
    http://www.isgfrm.com/threads/yıllık-Şantiye-iş-güvenliği-istatistikleri.6626/#post-42004

     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş



Yandex.Metrica