merhabalar,
Genel olarak fikrinizi almak istediğim bir konu var. Yeni kanunda da belirtildiği gibi uzmanların işletmeye dair eksiklikleri yazılı olarak bildirmesi şart. Yazılı olarak bildirme derken iş güvenliği öneri defterine mi (noter onaylı olarak kullandığımız) yazmak gerekiyor? Bunun dışında sahadaki eksiklikleri fotoğraflayıp şu durumun düzeltilmesi gibi firmada bu konu ile ilgili yetkiliye mail atsak kanunda yer alan yazılı olarak bildirmeyi karşılamış oluyor muyuz?
Bu konuda daha önce yazılmış bir mesaj var mıydı bilmiyorum ama bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
Genel olarak fikrinizi almak istediğim bir konu var. Yeni kanunda da belirtildiği gibi uzmanların işletmeye dair eksiklikleri yazılı olarak bildirmesi şart. Yazılı olarak bildirme derken iş güvenliği öneri defterine mi (noter onaylı olarak kullandığımız) yazmak gerekiyor? Bunun dışında sahadaki eksiklikleri fotoğraflayıp şu durumun düzeltilmesi gibi firmada bu konu ile ilgili yetkiliye mail atsak kanunda yer alan yazılı olarak bildirmeyi karşılamış oluyor muyuz?
Bu konuda daha önce yazılmış bir mesaj var mıydı bilmiyorum ama bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.