Ben size bu konuda yardımcı olayım. Benim çalışanlardan işe başlamadan önce temin etmesini istediğim ve sonrasında dosyalarında olması gerekenler için bir listem mevcut. Word formatlarında mevcut ama ben gene de size burada tek tek yazayım.
ÖZLÜK DOSYASINDA BULUNMASI GEREKENLER
1- İşe Başlamadan Önce Çalışan Tarafından Temin Edilmesi Gerekenler
a) İkametgah belgesi
b) Nüfus Cüzdan ve / veya sürücü belgesi fotokopileri
c) Adli Sicil Kaydı Belgesi
d) Sağlık Raporu ( Akciğer Grafisi, Odiometri, Göz Taraması, Kan Analizleri, Spirometri, Kalp Kardiyografisi, Tetenoz Aşısı, Aşı Kartı)
e) Kan Grubunu gösteren belge (Sağlık raporu alınırken verilebiliyor veya sürücü belgesi varsa yeterli olur. )
f) Mesleki Yeterlilik Belgesi
g) 2 adet vesikalık fotoğraf
h) Banka Hesap Bilgileri
2- İşe Giriş Sırasında Yapılan ve İmzalanan Belgeler, SGK Evrakları
a) İmza Sirküleri
b) Çalışan Sağlık Raporlarını İbraz Taahhütnamesi
c) Fazla Çalışma Muvafakatnamesi
d) KKD Zimmet ve Teslim Taahhüt Tutanağı
e) Kullanılıyorsa Telsiz, Düşme Durdurucu sistemler vs gibi özel ekipmanların Teslim Tutanağı
f) İşe Başlama Taahhüt Formu
g) Çalışan işe başvuru yapmış ise İş Başvuru Formu
h) Belirli veya Belirsiz iş sözleşmesi
i) İSG talimatnamesi
3- SGK EVRAKLARI
a) SGK işe giriş bildirgeleri
b)İşten ayrılan personel için dosyasına SGK işten ayrılış belgesi
ben bunların hepsini şirketimize özel formatlarda ve şartlarda hazırladım. sistemi oturttum. yeni personel geldiği zaman evraklarını talep ediyorum. doğruca mobil hizmet veren sağlık kuruluşuna gönderiyorum. 1 numaralı evraklar tamamlandığı gibi sgk girişini yaparak aynı gün 2 numaralı evraklarını imzalatıyorum ve 3.1 yani SGK işe giriş bildirgesini de dosyasına ekliyorum. Ekipmanlarını teslim ediyorum ve ertesi gün de işe başlıyor.